Uusia ystäviä Oulusta ! =)

Vierailija

Moikka !

Ajattelin täälläkin nyt yrittää, haha.

Olen Oulussa asuva abiturientti (pian täyttelen 19vuotta - junnu vielä <3 ), jolla juuri alkoi kesäloma. Töitä on tulossa, mutta ystävät ovat vähissä. Aikaa on liikaa, todellakin muille jaettavissa. Haluaisin siis nyt ihan sellaisia yhteydenottoja, jotka eivät jää pelkiksi nettikavereiksi ja olisi siis mahdollista nähdäkin ihan livenä ja tehdä kaikkea mukavaa, kun kesäkin lähestyy ja silleen. Uusiin ihmisiin on aina mukava tutustua ja haluaisinkin elinikäisiä ystäviä. Jokainen tämän hetkinen ystäväni on kiireinen tai muuten vain estynyt tekemään yhtään mitään koskaan ja minä tylsistyn kotona kaiket päivät !

Kertoakseni vähän itsestäni.. olen hullu, sekopää. Rakastan valokuvausta, baareilua, biletystä ja rentoa ajanviettoa. Lisäksi shoppailu on lähellä sydäntä ja sisälläni asuu pieni materialisti. Rakastan jokaista ihmistä omalla tavalla. Jokainen on erilainen, mutta silti joskus pinnani palaa ärsyttävien ihmisten seurassa. Pyrin suhtautumaan positiivisesti kaikkeen mahdolliseen mihin vain kykenen. Olen iloinen ja nauravainen ihminen! Empaattisuus kuuluu valttikortteihin.

Jos yhtään kiinnosti, niin laita viestiä s-postiin ! :)
pullanen@luukku.com

Ikä on vain numero, mutta olethan kuitenkin täysi-ikäisyyden puolella :)

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat