miten toimia?

Vierailija

Hei, mun oli pakko alkaa kirjoittaan, koska tarviin apua jos jollain on samanlaisia kokemuksia. Tapasin taannoin pohjoisessa lomalla samalla paikkakunnalla asuvan pojan. (Tunnetaan siis entuudestaan, muttei kovin hyvin) Päädyimme baari illan jälkeen sattumusten kautta nukkumaan yhdessä... sama toistui seuraavana iltanakin ja jatkui vielä parina yönä palattuamme kotiin. Poika kuitenkin oli eronnut vähän ennen pohjoisen reissuaan ja mulle väitti ettei haikaile eksänsä perään... kävi kuitenkin niin, että tämä tyttö oli meistä kuullut ja alkoi vonkaamaan poikaa takaisin, poika oli aikoinaan luvannut antaa vielä mahdollisuuden ja he palasivat yhteen. Poika kuitenkin sanoi tykästyneensä minuun jne ja laittaa mulle edelleen viestiä jne.. muutenkin hän on jotenki välinpitämätön suhdettaan kohtaan... sanoin hänelle etten aijo olla kakkos vaihtoehto ja hän kertoi ettei niin käy... Ongelmana tässä nyt on vaan se etten tiedä mitä tehdä odottaako vai en... Siinä oli vaan sitä jotain...

Kommentit (2)

Vierailija

Epäluotettava mies. Oma valintasi otatko riskin tuollaisen kanssa. Selväähän se on, että kun mies pyörittää kahta tyttöä samaan aikaan, ei siltä luotettavuutta voi odottaa.

Vierailija

Jep, jos mies vehtaa nykyisen tyttöystävänsä selän takana, mikä estäisi häntä tekemästä samaa jos sinä olisit hänen tyytöystävänsä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat