Mitä tehdä Vegasissa?

Kommentit (4)

Vierailija

Joo ihan jarkyttavan kokoisia. :D Valilla miettii etta miten ihmeessa yhden katon alle voikaan mahtua niin valtavasti kaikkea. :) Ja niin ihania hotelleja, rakastan sita yli kaiken etta loytyy niin paljon erilaisia teemoja joista valita. 

Vierailija

Itse olin viime kesänä Las Vegasissa mutta yövyttiin ystävieni kanssa Las Vegasin keskustasta n. 20 minuutin ajomatkan päässä sijaitsevassa Red Rock Resort:issa.Voin suositella paikkaa kovin paljon, vaikka sijaitsikin keskustan ulkopuolella :)

Resortista löytyi kaikki mitä tarvitsimme ja palvelu oli todella hyvää! Vaikka resortista liikennöi ilmainen shuttle-bussi Las Vegas Boulevardille yms. niin olimme vuokranneet auton käyttöömme ja auto tuli tarpeeseen! Samalla reissulla ajettiin viikonlopuksi Losiin ja perjantai-iltapäivän ruuhkat oli kyllä kamalat, eikä yhtään ajateltu että se olisi sellaista tunnin mittaista jonottelua, huh-huh! :D

Minä rakastuin Las Vegasiin enemmän kuin New Yorkiin! En tiedä mikä Vegasissa oikeen minua ihastutti, mutta aivan loistava kaupunki kyllä on. Seuraavaa reissua onneksi olemme ystävieni kanssa jo kesäksi suunnitelleet :)

Vierailija

Joo Vegasista loytyy kylla aivan hurjasti hyvia hotelleja joista valita. Itse olen aina ollut niin tyytyvainen majoitukseen siella. Hih ja joo tietyt ruuhka-ajat täällä ovat kyllä kamalia, aina pitaa yrittaa suunnitella aikataulut niin ettei joutuisi pahimpaan aikaan motareille kaikkien muiden kanssa. Taalla kun ei koskaan tarvitse olla yksin teilla ;) 

Nykki on minulta viela kokematta ja odotan kylla sinne menoa. Siihen saakka Vegas on niin helppo kohde lahella ja kaikkea sielta kylla lloytyy.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat