Säätöni olikin varattu...

Vierailija

...silloin kuin tää meidän juttu alko. Enää ei siis ole mut aluks oli. Pitäiskö mun nyt laittaa piste tälle koko jutulle vai olla välittämättä koko jutusta? Mua kieltämättä vähän inhottaa tollanen ja söi aika kivasti luottamusta jätkään eli pisti miettimään voiko jätkään luottaa ja onko se sittenkään "erilainen kun muut" eli sellanen harvinaisen fiksu, ihana, kunnollinen ja uskollinen poikaystävä/ihminen. Tietenkin uskottomuuden rajat on kaikissa suhteissa omansa mut mun mielestä selkee ja toistuva flirttailu, ihastuksen tunteistaan kertominen, jatkuva yhteydenpito, tuhmat/rivot/härskit (mikskä niitä nyt ikinä haluukaan sanoo) puheet esimerkiks puhelimessa yms ei todellakaan ole ok käytöstä varatulta ja mua epäilyttää kovasti et mahtokohan tollanen olla sallittua myöskään säätöni silloisessa parisuhteessa. Sitäpaitsi kuten selväks jo tuli niin mun kanssa seurustellessa (mihin tässä on nyt tähdätty) ei todellakaan ois ja aloin kelaamaan et noinkohan se tekis sit munkin seläntakana.

Kommentit (3)

Vierailija

Sinuna nostaisin kissan pöydälle ja kertoisin nämä ajatukset suoraan sille jätkälle ja kysyisit miten asia on, kohtaako teidän arvomaailma tässä asiassa? Sanot sille miten asiat elikkä teet selväksi että sun mielestä tollanen käytös ei ole hyväksyttävää suhteessa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat