miten tietää että nainen on kiinostunut/miten saa kiinostumaan?

Vierailija

eli siis kertokaa minulle ?

Kommentit (8)

Vierailija

lol. Eivät ne naiset tiedä miten naisia isketään, eivätkä naiset myöskään tiedä mitä he ylipäätänsä haluavat.

Jos haluat vinkkejä siihen, miten saada nainen menet kysymään tästä(kin) asiasta vinkkejä miehiltä! Eli kysyt mieheltä joka tietää miten nainen isketään.

Sama juttu pätee kaikessa. Jos haluaisit oppia kalastamaan kysyisitkö neuvoa ahvenelta vaiko kalastajalta?

Vierailija

Miks te kaikki ootte noi ilkeitä toisillenne? Hän kysy ihan asiallisen kysymyksen ja työ kommentoitte tollein?? en ymmärrä teitä.. 

Jos oot kiinnostunu jostain naisesta niin näytä se sille, niin sillä se selvii et onks se kiinnostunu susta :) Minä henkilökohtaisesti arvostan rehellisyyttä todella paljon :)

Vierailija

No se että miten saat kiinnostumaan, niin varma neuvo on että kehuminen auttaa aina! Mutta jos haluat selvittää että onko kiinnostunut niin kannattaa kysyä ihan vaan suoraan, mutta hienotunteisesti. Kannattaa myös hieman vihjaista omista tunteista samalla, ettei naiselle tule olo että häntä tentataan. :)

Vierailija
Vierailija

Ainakaan mua ei kiinnosta tuollaiset saamattomat nössöt. Eikä mun tietääkseni ketään mun kaveriakaan.

Jep. Naiset tykkää pleijereistä. Ole mahdollisimman kusipää naisille ja kohtele heitä kaltoin suhteissa, niin kaikki tytöt tykkää susta.

Muista aina se että mies on se rationaalinen sukupuoli, ja nainen on se tyhmempi sukupuoli. Naisia tulee manipuloida, käyttää hyväksi ja heitä tulee kohdella kuin kakkosluokan ihmisiä, mitä he ovatkin.

Vierailija
Vierailija

No se että miten saat kiinnostumaan, niin varma neuvo on että kehuminen auttaa aina! Mutta jos haluat selvittää että onko kiinnostunut niin kannattaa kysyä ihan vaan suoraan, mutta hienotunteisesti. Kannattaa myös hieman vihjaista omista tunteista samalla, ettei naiselle tule olo että häntä tentataan. :)

samaa mieltä.

Ja miten hänet saat kiinnostumaan itsestäsi.. noohh. Huomaavaiset miehet jää itellä mieleen. Kyselet hänestä, mutta kerrot myös itsestäs. Kaikki naiset eivät ole puheliaita/halua kertoa koko elämän tarinaansa tutustumisvaiheessa :) Kännissä halailu ja tunnustaminen voi antaa sen kuvan, että haluat vain seksiä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat