Kamalaa seksiä vai olenko vain tyytymätön

Vierailija

Vihaan seksiä, nykyään. Siitä on tullut mulle niin vastenmielinen asia.

Mies runnoo itsensä mun sisälle vaikka olen rutikuiva, pyydän varovaisuutta ja kerron että nyt koskee, mutta silti eikun vaan. Raiskaus muistot hiipii mieleen, ahistun, kuivun lisää ja paikat repee. Eikä mies ole mikään raiskari. Mies on vihdoin päässyt sisään ja mun kipu alkaa hellittää, liekkö menee minuuttia alkaa se huopaaminen. Kaksi työntöä ja odotellaan että pikku kaveri rauhottuu, kaksi työntöä ja odotellaan. Multa menee fiilikset ja pyydän miestä tekemään hommat äkkiä. 

Miten teillä asiat hoidetaan, onko tää ihan normaali käytäntö, pitääkö naisten vaan tyytyä siihen mitä saa. Haluaisin vaan tuntea olevani haluttu enkä vaan reikä. Haluaisin seksiä mikä tuntuu ihanalta, onko sitä oikeesti vaan elokuvissa?

Kommentit (4)

Vierailija

Mitä mä just luin? Ei todellakaan hoideta noin, vaan se on ihanaa ja täydellistä, huomioonottavaista ja rakastavaa ja molemmat hoidellaan aina, tavalla tai toisella.

Vierailija

Etköhän itsekin tiedä vastauksen kysymykseesi. Ei se seksi tolla lailla toimi. On aika paska mies, joka ei sun tunteista eikä kivuista välitä. Oma tyydytys vaan tärkein.

Tämmönen ehdotus, että sanopa sille, että seksiä ei heru ennen kun se on korvannu sulle aiheutetun kivun ja sen, ettei ole tehny mitään sun tyydyttämisen tai edes suht hyvän olon hyväksi. Eiköhän semmonen kakskyt suuseksi/sormetussessioo ois ihan hyvä korvaus. Sen jälkeen voit suoda miehellekin tyydytystä, mutta tuollaista kuvaamaasi en antaisi kenenkään itselleni tehdä ja minusta sinun on typerää tuollainen hyväksyä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat