Seksi ja huono itsetunto

Vierailija

Mulla on todella typerä ongelma, tai siltä se ainakin tuntuu välillä. Oon siis seurustellu yli 8 kuukautta ihanan miehen kanssa. Tälle miehelle myös menetin neitsyyteni, eli en oo aikaisemmin harrastanu minkäänlaista seksiä, vaikka kerran aikaisemmin oon seurustellu puolisen vuotta. Nykyinen mieheni on mua reilusti vanhempi ja mitä me nyt ollaan seksiasioita juteltu, niin miehellä on ollu kaks aiempaa parisuhdetta, kummatkin kestäneet vain max 3 kuukautta (mut kummassakin ollu seksiä). Lisäksi hänellä on ollu yhden yön jutun kanssa suuseksiä.

Mun ongelma on tässä se, että mua vaivaa se, etten oo niin kokenu seksissä kuin mun mies. Harmittaa se, että ei oo niin varma itsestään sängyn puolella. Sit joskus heikkona hetkenä kuvittelen, miten mies on harrastanu entistensä kanssa seksiä :((( Miehelle kyllä kerroin suhteen alussa että oon neitsyt ja hän vastasi ettei hänelläkään ole seksistä paljoa kokemsta, mut silti tää vaivaa mua.

Auttakaa... :(

Kommentit (2)

Vierailija

Olihan miehesikin kokematon _sinun_ kanssa kun ensimmäisen kerran harrastitte seksiä. Ei sillä ole väliä mitä eksien kanssa on sängyssä puuhannut, koska eri ihmiset tykkää eri asioista ja uuden tyypin kanssa se on aina harjoittelua kun vähitellen oppii toisen mieltymykset. Ei se kokemus tule useiden ihmisten kanssa seksin harrastamisesta vaan siitä, miten paljon olet harrastanut seksiä juuri tämän miehen kanssa. Yhtä kokemattomia te oikeasti olette, vaikka luulet toisin.

Vierailija

musta tuntuu että miehestä tuntuu erityisen hyvältä kun oli sun ensimmäinen ;) ja pikku hiljaa sitä oppii kaikennäköstä makkarin puolella. ei sitä kannata stressata! :) pukeudu joskus vaikka seksikkääseen yöpaitaan ja juo lasi viiniä ja virittäydyt tunnelmaan. kuhan tunnet itsesi seksikkääks niin seksikin sujuu paremmin. äläkä niitä eksiä mieti. nautit nyt vaan siitä et se mies on nyt SUN ;) 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat