Karvat

Vierailija

En tiedä olisiko tämä kuulunut tänne vai johonkin muuhun keskustelupalstaan,

mutta kuinka moni teistä ajaa käsikarvat? Ja onko se viisasta ym.

Olen tätä asiaa jo pidemmän aikaa miettinyt, toivottavasti jaksatte vastata!

Kommentit (5)

Vierailija

itse otan epilaattorilla pois, mutta en kyllä suosittele käsikarvojen poistamista kenellekään. joka kerta, kun ajelet kervat pois, ne kasvavat tummempina takaisin. lisäksi kutittava sänkivaihe on todella ärsyttävä ja karvat saattavat kasvaa ihon sisään, jolloin tulee punaisia näppyjä.

itse aloin aluksi vahaamaan käsikarvojani kun ne häiritsivät. en tajunnut, että ne tummenevat ajan myötä, koska veetin paketissa lukee että vahaaminen heikentää karvan kasvua. ehkä oikein käytettynä voisi heikentääkin, mutta käsikarvani olivat niin ohuet ja hennot, että yleensä ne vain katkesivat vahatessa, eivätkä lähteneet juurineen.

eli jos käsikarvasi ovat vaaleat, älä ala ajelemaan niitä.

Vierailija

Mä en ikimaailmassa alkais sheivaamaan, mutta oon nyt puolisen vuotta epiloinu käsivarsista karvat. En ollut koskaan niitä ajellut, joten olivat aika vaaleat ja melko hennot. Karvanlaatu ei ole muuttunut paksummaksi tämän myötä, sheivaaminen se karvoista tekee paksuja, tummia ja näkyviä. Parin viikon välein riittää ihan hyvin kun käy käsivarret läpi. Aluksi oli hieman kivuliasta, mutta nyt kasvu on vähentynyt ja iho tottunut niin ei tunnu yhtään miltään.

Vierailija

Itse en lähtisi millään tavalla ajelemaan käsikarvoja, miksi pitäisi? Se alkaa jo menemään vähän turhamaisuuden puolelle. Sen ymmärrän, että jos käsikarvat ovat tosi tummat naisella, niin voihan olo olla vähän epävarma. Omani ovat tietenkin aika pitkät, mutta suhteellisen vaaleat (eli näkyvät kyllä), mutten silti ole koskaan kuullut keneltäkään minkäänlaista kommenttia asiasta.

Vierailija

Eikös säärikarvojen ajelu ole turhamaista jos ne on vaaleita? Tai moni muu kauneudenhoitoon liittyvä tapa, vaikka hiusten kihartaminen töihin jos ne olis muutenki ihan jees? Mä olen siis tuo käsikarvansa epiloija ja oli turhamaista tai ei niin mulle näin tulee mukavampi olo.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat