suositelkaa hyvää meikkivoidetta

Vierailija

Haluaisin sellasen meikkivoiteen, joka oikeasti kestää. Jos omistat sellassen, niin vinkkaa.

Kommentit (11)

Vierailija

se fit me- meikkivoide olikoha se maybelinelt on iha jees n 11e. ostin ny toisen purkin. paras meikkvoide mikä mul on ollu on kumminki lorealin lumi magique, mut se maksaa 20e, ni e raaski ostaa :D

Vierailija
Vierailija

Haluaisin sellasen meikkivoiteen, joka oikeasti kestää. Jos omistat sellassen, niin vinkkaa.

Garnierin BB-Cream Miracle Skin Perfector

Vierailija

Pitää kokeilla seuraavaksi tuota lorealin. Kaveri muistaakseni käytti josku kauan sitten lorealin meikkivoidetta ja se oli hyvää, itsekkin lainasin sitä kerran. Ja nyt ostin lorealin true matchia, mutta ei ole yhtään niin hyvää, mitä muistelin. Jos toi lumi magique olis parempaa. Onko muita varteenotettavia?

Vierailija

Se riippuu ihan siitä,millainen iho sinulla on! Jos joku meikkivoide sopii yhdelle, se ei välttämättä sovi toiselle! Kannattaisi kertoa millainen oma iho on, niin olisi helpompi auttaa:)

Vierailija

Juu, se Lorealin Lumi Magique on kyllä ollu ihan loistava tuote! Peittää hyvin, pysyy koko päivän, mutta on silti ihanan luonnollinen lopputulos. Eikä sitä tarvitse paljoa laittaa, että peittää. Onhan se sen 20€ yhestä purkista, mutta mulla on kestänyt aina tosi kauan, joten on kyllä hintansa väärti !

Vierailija

Lancome Teint Idole Ultra, kallis mutta kestää kauan ja on aivan helkkarin hyvää! Oon kokeillu mun pintakuivalle sekaiholle jos jonkunlaista meikkivoidetta, eikä ykskään yllä tän tasolle =)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat