Kolmenkimppa

Vierailija

Harrastin viikonloppuna kolmenkimppaa kahden jätkän kanssa joihin tutustuin samana iltana eräissä kotibileissä. Ensiksi panin vain toisen jätkän kanssa 2 kertaa jonka jälkeen hän pyysi kaveriaan mukaan, ja koska olin niin humalassa en sanonut ei. Se oli ihan kivaa, mutta nautin enemmän seksistä kahdestaan ensimmäisen jätkän kanssa. Mulla ei siis ole morkkista muutakun siitä ettei käytetty kummankaan kanssa kortsua. Ostin jälkiehkäisypillerin, ja sessiosta oli reilu 24h kun otin sen, joten oletan että se toimii. Nyt mietin pitäisikö minun mennä testeihin? Jätkät oli kyllä molemmat siistin olosia, ihan normaaleja hyvin pukeutuvia 18 vuotiaita, mutta eihän niitä tauteja päältä päin näe... Haluaisin muutenkin kuulla mielipiteitänne ja onko kellään samanlaisia kokemuksia? Olen siis 17-vuotias

Kommentit (1)

Vierailija

Todellakin käyt sukupuolitautitesteissä. Ethän halua tietämättäsi tartuttaa mitään kehenkään muuhun? Ei se kortsun käyttäminen ole vaikeaa, eikä kännin pitäisi siihen vaikuttaa. Jos vaikuttaa, niin kannattaa pitää kaveria mukana pitämässä sua silmällä, ettet lähde enää kännissä harrastamaan seksiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat