Synttärilahja poikaystävälle!

Vierailija

Tästä aiheesta on varmaan tarinoitu ummet ja lammet jo, mutta kysytäänpä vielä kertaalleen. Elikkäs poikaystävällä ois synttärit parin viikon päästä tulossa (täyttää 21) ja lahjakriisi on päällä. Ollaan seurusteltu vasta vähän aikaa, joten mitään kovin suurta ja kallista ei vielä ehkä kannata ostaa. Olisiko mitään hyviä ideoita? Leffalippuja tms. lahjakortteja ei viitsisi ostaa, koska asumme eri paikkakunnilla ja vähän hankalaksi ehkä menisivät. Otan avoimin mielin vastaan ehdotuksia! :)

Kommentit (10)

Vierailija

Itsellänikin lahjakriisi päällä, poikaystävä täyttää kuukauden päästä 19 ja stressaan nyt jo! Itse ajattelin ostaa hänelle lahjaksi rannekorun (joo ehkä vähän persoonatonta, mutta tiedän että mies tulisi käyttämään) ja kaiverruttaa siihen pienen tekstin.

Tarvitseeko poikaystäväsi jotain uutta (esim. lompakko, kengät...)? Jos ostat jotain poikaystävän mielenkiinnonkohteiden mukaan niin mies tykkää varmasti. 

Jos et halua/pysty laittaa hirveästi lahjaan rahaa, anna lahjaksi kuuma hieronta makuuhuoneessa tai itsesi uusissa alusvaatteissa. 

Muita vinkkejä, minäkin kaipailen!

Vierailija

Hän tarvitsi uuden lompakon mutta pirulainen meni itse ostamaan sen! :D Mitään vaatteita tai vastaavaa en oikein uskalla hänelle mennä ostamaan, aika tarkka maku nimittäin.. Uutta hajuvettä hän kaipaili, mutta mietin vaan että onko se liian "iso ja kallis" lahja, kun kuitenkin ollaan vasta kuukausi seurusteltu? :)

Vierailija

Mulla on myös sama ongelma! Mies täyttää parin viikon päästä 23 vuotta, ollaan seurusteltu piakkon 8kk ja asutaan yhdessä. 
Kun kysyn lahjatoiveita, vastaus käsittää pääasiassa uuden kauluspaidan tai yleensäkin jotain hyötytavaraa. Joululahjaksi ostin lahjakortin vaateliikkeeseen ja siitä ainakin tykkäsi, mutta en nyt viitsisi ostaa vaatelahjakorttia, koska jouluksi jo sai. Syksyllä on lähdössä 10kk ajaksi Kiinaan opiskelijavaihtoon (en halua edes ajatella sitä eroa..), joten ehkä jotain siihen liittyvää? Tosin jo joululahjaksi ostin paksun kirjan Kiinan kulttuurista.
Korumiehiä ei ole ja juuri osti itselleen haluamansa tuoksunkin. 

Ääh, nämä lahjahankinnat ovat kamalia! :/

Vierailija

täällä painitaan kans lahjaongelmien kanssa.. poikaystävä ei oikein arvosta mitään mitä ostan lahjaksi (milloin on liian kallis/hieno, turha tms) muttakun haluan muistaa jotenkin! :( apuja! 

Vierailija

Tee jotain itse, vaikka jotain syötävää, kakku, keksejä, illallinen tms. Ei pitäisi tulla valitusta turhasta ja kalliista lahjasta :)

Vierailija

Itse olen pyöriskellyt saman ongelman edessä monta kertaa, kunnes keksin ihan hauskan ratkaisun. Tai no tämän luulisi toimivan ainakin parikymppisten molemmin puolin, koska kukapa ei olisi pienempänä pelannut mario ym. pelejä :D Eli siis olen parina vuotena ostanut nintendo aiheisia pehmoleluja (Yoshi yms). Ainakin tuo oma mies on ollut ihan mielissään ^^ 

Vierailija
Vierailija

Sattuuko sun poikaystävän nimi olemaan Mikko? Asuuko se Ylöjärvellä (Tampereen viereisellä paikkakunnalla siis)? Onko sillä vaaleensininen auto (citroen)? Täyttääkö se 21-vuotta 12.4? Ole kiltti ja vastaa! Epäilen, että poikaystäväni on sortunut pettämisiin taas. Hän osti vaaleanruskean lompakon joku aika sitten ja on nyt pitkään puhellut hajuvedestäkin, tekisi kuulemma paremman vaikutuksen töissä?

mun s-posti:   janspaaa@gmail.com

Turhaa pelkäät, ei ole kyseessä tuo mies. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat