Kuuma thaimies ja kommunikaatio-ongelmia...

Vierailija

Moikka!

Olen kaksissakymmenissä oleva tyttö. Olen usein parisuhteissa aika kyyninen ja joskus myöskin liian kriittinen. En useinkaan rakastu päättömästi vaan ajattelen käytännönläheisesti ja sillointällöin minusta jopa tuntuu etten voi oikein tuoda todellisia ajatuksiani ilmi parisuhteesta koska pelkään että ihmset ajattelisivat minun olevan oikea hirviö. No se ei oikeastaan ollut tekstini pääaihe, nyt asiaan.

Olen ollut ulkomailla nyt kohta vuoden ja tutustuin hiljattain yhteen mukavaan, herrasmiesmäiseen ja kuumaan thaimieheen, minua jonkin verran vanhempaan, ja tiesin heti alusta ettei tästä mitään suurta romanssia (ainakaan minun puoleltani) syntyisi ja että tulevaisuus tämän miehen kanssa olisi aikalailla mahdoton kielimuurin takia. Myöskin kulttuurien eroavaisuudet saattavat olla osasyynä miksen nää tulevaisuutta tässä suhteessa, thaikulttuurissa naisten ja miesten väliset suhteet tuntuvat olevan melko konservatiisilla perusteilla kun vertaa vaikkapa suomalaiseen deittailukulttuuriin, mikä se nyt ikinä sitten onkaan. 

Koitin heittäytyä kuitenkin hieman ja päädyin kuin päädyinkin miehen luokse yöksi, hieman huolestuneena siitä mitä siitä seuraisi. Kiinnostuksen täydellinen lopahtaminen yhteisen yön jälkeen? Parisuhde? Koitin selittää hänelle tilanteeni etten ole etsimässä mitään vakavaa ja että olen lähdössä Suomeen ihan pian mutten ole varma riitelevätkö tekoni niin pahasti sanojeni kanssa että ainut asia jonka hän ymmärsi oli se mitä kaikkea teimme sinä yönä. Pahaa enteilee ainakin se kuinka hän tänään sanoi minulle lupaavansa ettei olisi kenenkään toisen kanssa ja että tulisi Suomeen käymään heti kuin mahdollista. Olen tosin kuullut paljon tarinoita siitä kuinka thaimiehet heilastelevat länkkärityttöjen kanssa vaikka kotona odottaisikin vaimo ja lapsia, onkohan tämä nyt sitten se ainoa uskollinen.. 

Ja no, oikeastaan on ehkä tyhmää että edes kysyn tätä koska tavallaan tiedän vastauksen. Mutta ongelma tämän miehen kanssa on siis se ettei minusta tunnu että hän ymmärtäisi minua juuri ollenkaan. Ei mitä sanon, ei mistä minä pidän. Hän ei ymmärrä minua henkisesti eikä viime yön perusteella myöskään kauhean hyvin  fyysisesti. Koitin hyvin selkeästi sanoa hänelle mistä pidän ja myöskin käytin melko selvää kehonkieltä, mutta hänen kutittava sänkileukansa raapimassa rintojani, liian rajut suudelmat ja turhan nopea eteneminen eivät ottaneet loppuakseen ennen kuin työnsi hänet kauemmaksi ja korotin ääntäni.

Onko tätä nyt oikeasti mitään järkeä jatkaa, vai olisiko minun vain parempi pistää poikki vaikka se tuntuukin juuri nyt kehtuuttavalta ajatukselta. Vielä kehtuuttavammalta kuin pitkät ja perusteelliset keskustelut siitä kuinka naisen vartaloa pitää koskettaa. Olisiko ok vaan ottaa tää juttu silleen kevyesti vai onko se kusipäistä/ itsensä huijaamista? Ylipäätään milloin tietää että on aika luovuttaa ja milloin aika tehdä töitä yhteisen jutun eteen?

Jos jollain on kokemuksia thai-länkkäri-suhteista, kertokaa!

Kommentit (4)

Vierailija

mulla on kokemuksia afro-länkkärisuhteesta. kyseessä on siis kongolainen maahanmuuttaja. alku oli aika samantapaista kun sullakin. mies eteni liian nopeasti ja oli sängyssäkin vähän liian kovakourainen. olin tavallaan vähän julma kun ajattelin, että katsotaan nyt, eihän tästä haittaakaan ole. en ollut henkisesti sitoutunut mieheen ollenkaan. mies oli minusta paljon innostuneempi kuin minä hänestä. suoraan sanottuna olisin voinut pettää häntä suhteen alussa koska vaan hyvän tilaisuuden salliessa. onneksi ketään toista makoisaa miestä ei ilmestynyt lähipiirini.

ja kuinkas sitten kävikään! menin ja rakastuin tähän mieheen. molemmat on opittu, mistä toinen tykkää ja nykyään saan sängyssä ihanan hellää kohtelua. kulttuurierot ja kielimuurin selättää helposti, kun on tosissaan rakastunut. erona kuitenkin sinun tilanteesi pitää sanoa, että ymmärrämme toisiamme hyvin. meillä on jotenkin samanlainen tapa puhua asioista ja katsoa maailmaa.

ehkä sinunkin kannattaisi antaa miehelle vielä mahdollisuus?

Vierailija

Oi kiitos vastauksesta! Joo, minusta tuntuu kyllä vähän huijaamiselle pitää tätä juttua yllä koska todellisuudessa ajattelen että ei tällä jutulla oo tuleivaisuutta. Mutta kiitos tuosta näkökannasta, ihana tietää et suhteen voi saada toimimaan noin. (: 

Vierailija

Jos et näe suhteella tulevaisuutta, ei minun mielestä kannata "yrittää". Jos tuosta ei tulekaan mitään, niin olet vain särkenyt miehen sydämen. Olet kyllä rehellisesti selittänyt miehelle, ettet halua mitään vakavaa, mutta hän ei näytä ymmärtävän tai sitten hän ymmärtää, mutta haluaa yrittää saada sinut kiinnostumaan enemmän. Jos tykkäät olla miehen kanssa niin voithan jatkaa suhdetta, mutta olen vähän skeptinen tuon kuvauksen perusteella.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat