Iso ongelma! Apua.

Vierailija

Yritän selittää tämän mahdollisimman hyvin. Eli ongelmani on se, että olen parisuhteessa ihanan miehen kanssa joka ei voisi olla täydellisempi. Hän on huomaavainen, kiltti ja älykäs. Hän pitää minusta hyvää huolta. Silti, vaikka tiedän että koko maailmasta ei voisi löytyä häntä ihanampaa miestä, en ole onnellinen. Koko ajan mietin että olen epäreilu tätä miestä kohtaan, joka rakastaa minua, kun en kerro hänelle miten paha olo minulla on. Hymyilen ja sanon rakastavani häntä ja haluavani olla hänen kanssaan ikuisesti, koska hän sanoo niin, ja koska tiedän että järkevä teko olisi ollakin hänen kanssaan aina, mennä naimisiin jne. En kuitenkaan itse ole tyytyväinen suhteeseemme. Jokin vain puuttuu. Toiaalta kaikki aikaisemmat suhteeni ovat päättyneet samaan. En vain ole tyytyväinen. Vaadinko liikoja? Pitäisikö minun vain olla onnellinen löytämääni mieheen ja jatkaa elämääni hänen kanssaan. Vietämme kohta kakivuotispäiväämme enkä tiedä ollenkaan miten olemme olleet yhdessä jo niin kauan. Mies on suoraan sadusta, mutta minä taidan olla se paha noita-akka. Haluaisin siis nyt tietäää että mitä minun pitäisi tehdä? Teenkö niin kuin olisi järkevää ja pysyn miehen kanssa onnettomana, vai eroanko miehestä, vaikka tiedän että en voi ikinä löytää ketään parempaa..? Tarvitsisin todella neuvoja.. Kiitos vastanneille. :) Toivottavasti saitte jotain selvää sepustuksestani.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat