Näistä eleistä tunnistat herrasmiehen

Kommentit (8)

Vierailija

Minä en tekisi näitä muuta kuin naiselle joka on ne ansainnut. Nainen joka vaatii näitä ei ansaitse mitään. Nainen joka ei aidosti vaadi mitään muuta kuin vain rakkautta ansaitsee enemmän.

Vierailija

Minä en tekisi näitä muuta kuin naiselle joka on ne ansainnut. Nainen joka vaatii näitä ei ansaitse mitään. Nainen joka ei aidosti vaadi mitään muuta kuin vain rakkautta ansaitsee enemmän.

Vierailija

Taidampa olla siis löytänyt täydellisen herrasmiehen koska jokainen kohta osua kolahti, mutta mitään niistä en ole vaatinut vaan kaikki on tullu täytenä yllätyksenä että tällästä oikeesti tapahtuu :D 

Vierailija

Rakkautta ja kohteliaisuutta ei ansaita. Kohteliaisuus on ihmiseesä itsessään. Rakkaus on myös tahdon asia samoin voi opetella olemaan kohtelias. Herrasmies on kaikille herrasmies eikä vain valikoiduille, jotka sen ansaitsevat.

Vierailija

Mäkin taidan sitten olla löytänyt varsinaisen herrasmiehen:

auttaa mulle takin päälle, avaa ovet, pukeutuu siististi, soittaa, huolehtii että pääsen kotiin, tarjoutuu aina maksamaan vaikka sanon ettei tarvi, tarjoaa kaikki ruuat mulle aina ensin ja sitten itselleen, antaa mun istua eka ruokapöytään jne :-D aaws 

Vierailija

Olen tavannut herrasmiehen, joka on läsnä minulle, kohtelias, erittäin huomaavainen minua kohtaan isommassakin porukassa,osaa kehua niin, että se kuulostaa uskottavalta, ei mielistelyltä. MUTTA hän on naimisissa, niin kuin minäkin, hän on aikalailla nuorempi, syötävän suloinen pakkaus. Siis nautin hänen suosiostaan ja huomiostaan täysillä, niin kauan kuin sitä riittää! Tämä on kivaa!

Vierailija

Eikös tämä ole sitä epätasa-arvoa jos miehen pitää avata ovet, tarjota kaikki ja auttaa takki päälle? Miksei vaikka toisinpäin? Kovasti aina on tasa-arvokeskustelua mutta ilmeisesti naiset on tasa-arvoisempia kuin miehet ja se tasa-arvo toimii vain yhteen suuntaan...

Vierailija

Olen samaa mieltä siinä, että ei kohteliaisuutta tarvitse etukäteen ansaita. Jos on herrasmies, on sitä kaikille lähtökohtaisesti eikä vain joillekin. Muutoin laskisin sen teeskentelyksi (vaikka onhan sekin parempi kuin epäkohtelias). 

T: Tyttö, jonka poikaystävä avaa oven, vaikkei tuntisi ihmistä etukäteen ja näin tietäisi tämän "ansaitsevan" oven avauksen :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat