Mitä miesten päässä oikeen liikkuu?

Vierailija

Mulle käy melkeen aina niin että aina, kun löydän jonku kivan jätkän ja juttelen ja kaveeraan sen kans. Niin sit ihan yhtäkkiä se pistää välit poikki eikä vastaa ees viesteihin. En tajua minkä takia mulle käy aina niin. Oon omasta mielestäni ihan nätti, mulla on hyvä vartalo ja muutenki oon ihan tavallinen. :D Onko muille käyny tollee ikinä? Mua on ruvennu pelottaan että mussa on oikeesti jotain vikaa.. ihmettelen vaan että mitä ihmettä miesten pääs oikee liikkuu?

Kommentit (9)

Vierailija

Veit ihan sanat mun suusta.. Mulle on käynyt nyt ainaki 4 kertaa peräkkäin samalla lailla, ja oon alkanu kans miettiin että mikä mussa on oikeen vikana. Oon kans omasta mielestäni ihan ok näkönen, enkä tietääkseni oo käyttäytyny miehii kohtaan mitenkään ahdistavasti ja oon luonteeltaniki kavereiden mukaan kiltti ja mukava (tosin tempperamenttinen), mut silti. Tuntuu että vaivun ihan epätoivoon kohta miesten kans, enkä edes jaksa enää ottaa kehenkään kontaktia, ku pelkään et aina käy näin.. Ei voi käsittää!

Vierailija

ehkä just se niinku ite sanoit, oot tavallinen. harvemmin varsinkaan parikymppiset miehet jää aloilleen ihmisen kanssa jossa ei ole jotain erityistä ja kiehtovaa vaan mielummin sinkkuilee ja katselee eri vaihtoehtoja ja yleensäkkin elää ilman rajoituksia mitä tyttöystävä mukanaan tuo. mutta sullekkin kyllä tulee vielä kohdalle mies jonka kanssa klikkaa ihan täysin, oot vaan yksinkertaisesti tavannu sulle vääränlaisia miehiä. ei kanata kiirehtiä. hyvää saa monesti odottaa :)

Vierailija
Vierailija

Mulle käy melkeen aina niin että aina, kun löydän jonku kivan jätkän ja juttelen ja kaveeraan sen kans. Niin sit ihan yhtäkkiä se pistää välit poikki eikä vastaa ees viesteihin. En tajua minkä takia mulle käy aina niin. Oon omasta mielestäni ihan nätti, mulla on hyvä vartalo ja muutenki oon ihan tavallinen. :D Onko muille käyny tollee ikinä? Mua on ruvennu pelottaan että mussa on oikeesti jotain vikaa.. ihmettelen vaan että mitä ihmettä miesten pääs oikee liikkuu?

Kestätköhän kuulla totuuden jo tässä vaiheessa. En tiedä ikääsi. Enemmistö miehistä haluaa seksiä. Eikä se ole mikään salaisuus. Seksi ei ole yhtä kuin rakkaus. Mutta, jos haluat vain seksiä, se on sinun asiasi. Mutta raskaus ei ole yhtä kuin rakkaus.

Vierailija

voi kuule.. miehet on sikoja, mutta onneksi naiset on eläinrakkaita! 
Riippuu vähän, missä olet näitä miehiä tavannut ja mikä on ikäsi, mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että useimmat haluaa seksiä. Yleensä sen kyllä huomaa melko alusta saakka, mitä mies on vailla. Ja jos juttu ei etene, lähtee miehet lätkimään. Karu totuus, mutta ei siitä kannata ottaa itseensä :)

Vierailija

Annat liikaa (huomiotasi, aikaasi hänelle) liian aikaisin. Ihan puhtaasti tuo on USEIN syynä. Sanokaa minun sanoneen. 

Tosin en tiedä jutun tarkempaa kulkua niin en voi oikein sanoa, mutta miesten silmissä luotaantyöntävää on käsittääkseni juuri tuo, että nainen antaa itsestään liikaa alussa. Kiinnostus kuolee.

Olen puhunut. :-D

Vierailija

Hmmm... Mulle on myös käynyt noin ja yhteydenotto loppui sen takia, kun en antanu sille seksiä ensimmäisenä ns. yhteisenä iltana kun se oli mun luona... Siihen loppui, en ottanut siitä itteeni koska siinä vaiheessa selvisi, että se on pelimies eikä muuksi muutu ;) Usko itseesi !!

Vierailija

Mulle on käynyt aivan sama juttu naisten kanssa useamman kerran tässä ihan lähiaikoina. Häiritsee vähän. Et ei oo ihan sukupuolisidonnainenkaan juttu...

Varmasti miesten kanssa on hankalaa, koska monelle miehelle juttukaveri voi olla lyhytaikaisempi kiva ja sitten löytyykin muuta kiinnostavaa tekemistä. Itsellänikin on vähän näitä piirteitä, mutta silti ymmärrän myös naisten puolen, koska haluaisin vain jutella ihmisten kanssa ja löytää hyviä yhteyksiä joiden kanssa voi vaihtaa kuulumisia ja fiiliksiä. Silti veikkaan, että avoimuus on näissä tilanteissa tulkittu ihastuksena tai jopa suurin piirtein ahdisteluna.

Älä pahastu, vika ei ole sinun. Eteenpäin vaan! Kyllä niitä juttukavereita löytyy ja niiden menetyshän se on jos ei juttele? :)

Vierailija
Vierailija

Jos yrittäisit kanssani suhdetta niin varmin tapa saada pakit on olla liian tyrkky. Näin kävi yhdelle nuorelle naiselle. Jokaisen ihmisen välillä on eri kaava miten edetä mutta itse haluaisin edetä rauhassa tunnustellen ja sitten kun ollaan siinä pisteessä että vaatteet lentää pois tai aletaan miettiä seksiä niin pitää olla jo luoton todella kunnossa. Netin kautta olen vielä astetta varovampi.

Vaikka haluankin edetä varovasti niin se ei todellakaan tarkoita etteikö aloitetta saa tehdä! Päinvastoin. Olen liian ujo että saisin mitään suhdetta aikaiseksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat