ihastusongelmia..

Vierailija

Oon ihastunu yhteen vähä nuorempaan kundiin ja se alotti tuossa joulun jälkee jutella mulle ja siitä lähtie ollaa juteltu joka päivä suunnillee, joko viestitelty phonella tai facessa tai soiteltuki jonku verran. Tä kundi tietää että oon ihastunu siihen ja ite se sanoo ettei tiedä itekkää että mitä se aattelee tästä. Pystytää puhuu ihan kaikesta ja söpöillää ja pervoillaa ja riitojaki on aina välillä. Kundi kehuu ja haluaa kuvia ja jutella ja hän alottaa aina keskustelee tai ehottaa soittoo jne. Tällä hetkellä ollaa riidoissa, enkä tiiä pystytääkö enää sopii tätä, mutta toivoisin että tästä tulis jotai vähän vakavempaaki.. En halua tän nyt kaatuvan tähän typerään riitaan, joka oli paha, mutta myönnän että käyttäydyin älyttömän typerästi ja minä sen riidan alotinki.. Kannattaisko mun soittaa ja pyytää anteeks, vai oisko järkevintä sanoo ihan kasvotusten maanantaina ku nähää? En halua menettää sitä.:/

Kommentit (1)

Vierailija

Tietysti kasvotusten anteeksi pyytäminen on paitsi kohteliaampaa myös jotenkin vakavammin otettavaa. Ja muutenkin aina parempi vaihtoehto.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat