Mitä mieltä ootte, mitä pitäis tehä?

Vierailija

Eilen oli iso riita yhen jätkän kans puhelimen välityksellä ja kummatki sano sellasta mitä ei todellakaan sanottais kasvotusten. Menin itse aloittamaan riidan, koska suutuin jätkälle, ku se puhu niin töykeesti ja ylimielisesti. Lisäsin keskusteluu sitten tosi vanhoja riitoja ja käyttäydyin älyttömän lapsellisesti. Jätkä sitte lopuksi sano että "nyt tää riittää" ja kysyin sitte että "haluatko tosissaa että tää oli tässä?" nii se sano että "saattaa olla ainaki tältä illalta ja ehkä kokonaan".

Tämän hetken fiilikset on melko paskat ja itelläni on älyttömän paha mieli, että menin sanoo sille sellasta jota en todellakaan tarkoita jne. Jätkä on mulle jo melko tärkeä ja en tiiä miten selviän jos tää loppuu nyt yhtäkkiä. Mutta en myöskää kestä ihteeni, jos aina sotken vanhat asiat mukaan riitoihin ja kääntelen ja vääntelen sen sanomisia. Oon tosi epävarma ja mun luottamusta ei saa helposti, ja sen takia en usko välillä kaikkee mitä se mulle sanoo.

Tätä jätkää en todellakaan halua menettää, joten miten voisin saaha tän sovittua ja entisellee tän meidän jutun? Mitä mieltä ootte kannattaako mun ees yrittää enää ja koittaa päästä yli tästä jätkästä? Kertokaa vaan suoraan nyt mitä mieltä ootte?

Kommentit (3)

Vierailija

Hankala sanoa, että kannatteeko sun koittaa yli tuosta miehestä, koska et kerro hänestä mitään. Tai kerrot sen, että hän on sinulle tärkeä. Mieti, miksi sinun pitää niitä vanhoja riitoja vetää mukaan, eikö niitä ole kunnolla käsitelty loppuun, vai haluatko sillä loukata lisää toista? Itse yrittäisin silti ainakin vielä keskustella hyvässä hengessä tämän 'jätkän' kanssa, mieluiten kasvotusten. Jos hän on sinulle tärkeä, niin voit kertoa samat asiat kuin mitä kirjoitit epävarmuudestasi, ja siitä, että et tykkää kun vedät vanhat asiat aina mukaan. Keskustele, ja katso sitten miten teidän käy.

Vierailija

Voi, noin on minullekkin käynyt mieheni kanssa useamman kerran. Silloin kun riidellään, tulee sanottua kaikkea typerää, mitä ei ikimaailmassa olisi halunnut edes sanoa. Niistä pääsee kyllä yli, jos oikeasti välittää toisesta. Pyytää vain vilpittömästi anteeksi :)  

Vierailija

Kuulostaa tutulta.. Kuten muutkin ovat sanoneet, riidellessä tulee sanottua kaikenlaista. En tilanteesta enempää tiedä, mutta kuvittelisin että tilanne raukeaa kun annat miehelle hieman aikaa (tiedän, vaikeaa :D) ja otat häneen sitten yhteyttä sovinnon merkeissä. Kun pyydät anteeksi sanomisiasi, todennäköisesti hän tekee niin myös.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat