Kukistin aknen salisyylihapolla

Vierailija

Moi,

tässäpä vinkkiä muillekin aknen kanssa taisteleville: salisyylihappo auttaa nopeasti ja tehokkaasti akneen sekä arpiin. Tilasin 20% liuosta Chemical peel shop-nimisestä nettikaupasta. Alussa laimensin happoa 10 prosenttiseksi, mutta nyt iho kestää käsittelyn jo 20% pitoisuudellakin. Olen kuorinut ihoa salisyylihapolla säännöllisesti (alussa noin 2 kertaa viikossa, nykyisin noin kerran kuukaudessa). Aknenäppylät ovat kadonneet liki kokonaan, lisäksi aknen jättämät laikkuarvet ovat vaalenneet mukavasti. Kiva päästä kesän tullen ulos ihmisten ilmoille ilman paksuja meikkikerroksia, jotka eivät todellakaan ainakaan auttaneet ongelmaihoani! Minulla on menossa nyt jo toinen pullo salisyylihappoa, ja olen suositellut tuotetta kaikille kavereilleni. Aion käyttää tätä ainetta vielä viisikymppisenäkin, jos tarve vaatii!

Samasta kaupasta tilasin myös todella hyvälaatuiset ja edulliset hiustenpidennykset :) Me so happy :)

Kommentit (1)

Vierailija

Hei! Millä laimensit tuota ainetta? :) Itselläni ollut nuorempana kauhea akne, ja olen syönyt monta vuotta e-pillereitä siihen ja ne ovat auttaneet! Nyt jouduin kutenkin lopettaa pillerit migreeni kohtausten takia ja näpyt ovat palanneet arpien kera :S Tuolla on myös kolmea eri salisyylihappoa, mitä niistä olet käyttänyt? London, Organic vai Juvais :)) Kiitos vinkistä!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat