Neuvoja lihottamiseen

Vierailija

Hei! Olen ex-anorektikko ja tarvitsisin vähän neuvoja. En oikein tiedä paljonko keskiverto ihminen syö päivässä, joten voisiko joku kertoa mikä olisi sopiva ja terveellinen ruokavalio. Olen nyt ruvennut käymään salilla, että saisin lihasten kasvaessa itseäni normaalimman kokoiseksi/näköiseksi. En kuitenkaan haluiasi enää laihtua yhtään joten toivon että joku vastaisi mahdollisimman pian. Etten vain treenaa ja syö liian vähän -> laihtuminen

Kommentit (1)

Vierailija

mulla on ollu vähän samanlainen tilanne n. puol vuotta sitten. mietin ihan hulluna että miksen liho vaikka omasta mielestäni söin normaalin verran enkä todellakaan liikaa liikkunut niinkuin jotkut epäili. painoa alkoi kuitenkin nousta kun aloin syömään säännöllisesti: aamupala (joka ennen jäi kiireessä melkeen aina väliin), päivällinen, illallinen, iltapala, joskus välipalaa jos nälkä yllätti, joskus kolmekin lämmintä ateriaa.

vatsalaukkusi on varmasti huomattavan pieni kun olet tottunut syömään vähän, ja tulet kylläiseksi nopeasti, ja juuri säännöllinen syöminen on avain ruokahalun ja mahalaukun kasvamiseen :) pelkästään yhdellä parilla aterialla päivässä on nimittäin tosi vaikea saada ruokahalua suuremmaksi, sillä eteenkin aluksi itsensä pakottaminen syömään senkin jälkeen kun on jo täynnä tuntuu lähes mahdottomalta. huomaat kyllä ruokahalusi pikkuhiljaa kasvaessa mikä määrä ruokaa alkaa lähenemään normaalia, yleensä runsaasti täytetty lautanen ja vaikka vähäm leipää taitaa olla aika normaali määrä aikuiselle naiselle.

täytyy vielä muistuttaa että painon nousu on aika hidas prosessi jos on tottunut syömään vähän. näin puolen vuoden jälkeen olen lihonut 4 kiloa ja välillä turhauttaa kun en enempää, mutta kyllä tulokset on pikkuhiljaa alkaneet näkyä myös ulos päin :) Tsemppiä urakkaan! 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat