Kumpi on tärkeämpi peniksen koko vai miehen ulkonäkö

Vierailija

Kumman ottaisit mielummin Mies joka on komea mutta peniksen koko esim.12cm vai mies jolla on iso esim. 18 cm muna muttei viehättävä. :D

Heräs tämmönen kysymys kun kokemuksen pohjalta tuntuu siltä, että vähän rumempien miesten penikset on isoja ja söpöjen miesten joko keskikokosia tai pieniä...  :S

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

mitä ihmettä?? et voi olla tosissasi.. itse en miestäni todellakaan valitse kummankaan perusteella. Ulkoisilla asioilla ei niinkään ole merkitystä siinä vaiheessa, kun se muu puoli on kohdillaan. 

Vierailija

Jos lähetään leikillään tällaiseen asiaan mukaan, niin kyllähän se ulkonäkö menee peniksen koon edelle. Jos toinen ei ole ulkoisesti viehättävä, niin samapa tuo millainen penis sieltä housuista löytyy. Jos toinen taas on miellyttävä ulkoisesti, niin sitten on kivempi peuhata, ja haluakin siihen löytyy. Plus peniksen koolla ei ole merkitystä, ainakaan itselleni, tai oikeastaan ennemmin vähän pienempi kuin liian iso.

Vierailija

Vaikka kysymys onkin kamalan pinnallinen, niin tässäpä vastaus: Itse kiinnitän luonnollisesti huomiota ulkonäköön ensin, sitten tutustutaan ja katsotaan millainen luonne ja persoona tyypillä on. Ei tulis kyllä mieleenkään hypätä sänkyyn kaikkien kiinnostavien ihmisten kanssa.. Mutta noh, jos se yhtään lohduttaa, niin vaikka penis olisi pienempi, niin erektiossa se kasvaa enemmän. Luonnossa isompi penis sitten kasvaa erektiossa vähemmän. Joten ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Sitä paitsi pituudella ei ole väliä, siitä voi olla enemmän haittaa. Paksuus on merkitsevämpi asia siinä. Kuka oikeesti menis sänkyyn vaan sen takia että jollaki on pitkä kulli?

Vierailija

Tämä on nyt nähtävästi 15-vuotiaiden keskustelu, mutta osallistun silti. Olin pitkässä suhteessa ihmisen kanssa, jolla oli iso, ja ihan kivan näköinen itse mieskin. Seksielämämme oli minun kannaltani ihan surkeaa ja niinpä lopulta koko suhdekin. Sittemmin on tullut suudeltua monta sammakkoa mutta nyt on käsittelyssä oikea prinssi. Itse hän vähättelee sekä pärstäänsä että penistään - minun mielestäni molemmat ovat ok. Minusta olennaisempaa on, miten penistä käyttää ja miten sen lisäksi käyttää käsiään, suutaan... :) Entisen mieheni mahtava kulli meni siis täysin hukkaan, kun ei noita taitoja ollut! Silloin en vain ymmärtänyt, miten tärkeää seksi minulle on.

Vierailija

Hahahha, ihanaa kysymyksen välttelyä :D Kyllähän se niin on, että ulkonäkö miellyttää -> päädytään sänkyyn -> jos on liian pieni/iso, niin ei se ulkonäkö enää siinä vaiheessa paljon auta, jos seksi ei tunnu missään katkaravun tökkiessä/liian ison runnoessa. ELI penis, ei niinkään koko vaan sopivuus itselle ;)

Vierailija

Ulkonäkö menisi kyllä edelle. Jos seksielämän kuitenkin saa toiminaan sen pienenkin kanssa, niin se ei liene ongelma. Jos se taas ei toimi, niin ongelma on yhtä paha, kuin muutenkin silloin, jos seksielämä ei toimi. Uskon kuitenkin, että siihenkin löytää ratkaisun, jos oikeasti yrittää.

Vierailija

En ymmärrä mitä nuo kysymyksen välttely -väitteet on. Jokainen on vastannut kysymykseen suoraan. Vaikka kysymys on "valitse A tai B" ja valitsee C:n, niin ei se ole kysymyksen välttelemistä vaan osoitus siitä miten typerät kysymyksen vaihtoehdot. Itse valitsisin komean miehen mieluummin kuin ruman (kuitenkin ulkonäöllä on jonkin verran väliä, vaikka pääasia millainen ihminen on persoonaltaan ja arvoiltaan), ei sillä peniksen koolla ole paskan väliä. Vaikka mies olisi kokonaan munaton, ei se maailmanloppu olisi. Ei minua ainakaan tyydytetä kalulla, vaan sormilla ja suulla. Ja dildot on keksitty, jos jotain erikokoista haluaa sisäänsä.

Vierailija
Vierailija

En ymmärrä mitä nuo kysymyksen välttely -väitteet on. Jokainen on vastannut kysymykseen suoraan. Vaikka kysymys on "valitse A tai B" ja valitsee C:n, niin ei se ole kysymyksen välttelemistä vaan osoitus siitä miten typerät kysymyksen vaihtoehdot. Itse valitsisin komean miehen mieluummin kuin ruman (kuitenkin ulkonäöllä on jonkin verran väliä, vaikka pääasia millainen ihminen on persoonaltaan ja arvoiltaan), ei sillä peniksen koolla ole paskan väliä. Vaikka mies olisi kokonaan munaton, ei se maailmanloppu olisi. Ei minua ainakaan tyydytetä kalulla, vaan sormilla ja suulla. Ja dildot on keksitty, jos jotain erikokoista haluaa sisäänsä.

No tulihan se vastaus sieltä kun vähän dildolla tökki.

Vierailija
Vierailija

Kumman ottaisit mielummin Mies joka on komea mutta peniksen koko esim.12cm vai mies jolla on iso esim. 18 cm muna muttei viehättävä. :D

Heräs tämmönen kysymys kun kokemuksen pohjalta tuntuu siltä, että vähän rumempien miesten penikset on isoja ja söpöjen miesten joko keskikokosia tai pieniä...  :S

Tähän voisi heittää vastapallon eli ottaisinko miehenä kauniin naisen jonka häpyhuulet on karvaiset, eriparia ja ne poikkuu ja heiluu tuulessa vai ottaisinko ruman naisen jolla on vahattu pinppi ja nätit häppärit joka tykkää suuseksistä? Hmm... paha paha...

Vierailija

Ei naisen ulkosynnyttimien ulkonäöllä ole mitään merkitystä naisen valinnassa. Naisen kauneudella on kyllä muuten merkitystä paljonkin ja pillun tiukkuudeella, koska mies ei saa löysäpilluisen kanssa tyydyttävää seksiä. Tärkein on kuitenkin naisen luonne, mutta jos ensin mainituissa on selviä puuttuita, ei edes maailman paras luonne voi niitä korvata.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat