Miten päästä yli pettämisestä

Vierailija

Tarvitsisin apua, jos joku on käynyt saman läpi. Mieheni petti minua viisi kuukautta sitten exänsä kanssa. Olemme kihloissa ja asumme yhdessä. Tämä exä on todella ärsyttävä lumppu, joka on piirittänyt miestä jo suhteemme alusta asti ( vihjaillut kaiken näköistä, flirttailut vaikka olen läsnä) Mieheni ei pahemmin ole lähtenyt flirttiin mukaan (kuitenkin jatkanut keskustelua yms.) Nyt kuitenkin viisi kuukautta sitten baari illan päätteeksi mieheni ei tullut yöksi kotiin, tämä ei ole mieheni tapaista, hän on luotettava ja ei ikinä pettäisi minua?!? Aamulla kun hän tuli hän kertoi että oli viettänyt yön kyseisen exän kanssa. Mieheni oli todella pahoillaan ja on vieläki, hän katkaisi kaikki välit exään ja sanoo että tekee mitä tahansa että annan anteeksi. Tiedän että mies katuu ja rakastaa minua, mutta minulla on kokoajan paha olla. oksettaa ajatuskin... mutta minusta tuntuu että vihaan sitä naista tässä paljon enemmän, miten kukaan voi olla tommoinen, hän tiesi vallan hyvin että olemme onnellisesti yhdessä.. Eli ongelmani on miten voin ANTAA ANTEEKSI ja UNOHTAA. Toivottavasti joku osaisi auttaa.

Kommentit (4)

Vierailija

Pettämisestä on kuitenkin vielä niin vähän aikaan, että ei ole ihme jos vielä ajatus ahdistaa. Pettämisestä tuskin koskaan pääsee yli, mutta teidän täytyy alkaa rakentaa suhteelle uutta pohjaa kun luottamus on kerran rikottu. Älä kiusaa itseäsi ajattelemalla pieniä yksityiskohtia koska sillä teet vain huonon mielen itsellesi. Olettehan keskustelleet kihlattusi kanssa asiat läpi niin hyvin kun sinulle on tarpeellista? Mielipiteeni on, että suhteen palaamista ennalleen pettämisen jälkeen on turha odottaa, sillä sitä ei tule tapahtumaan. Tuommoisen asian käsittely tapahtuu jokaisella ihmisellä erillä tavalla ja toisille se on helpompaa kuin toiselle, mutta tärkeintä on selvittää pettämisen syyt ja täysi avoimuus keskustelussa (myös sinulla). Toivon kovasti, että ajan kanssa pystyt siirtymään asiassa eteenpäin, mutta jätä tämä miehesi eksä ainakin omaan arvoonsa äläkä tuhlaa häneen enää pienintä ajatuksen hiventäkään, hän ei ole energiasi arvoinen.

Vierailija

Sika mies !! Itselläni ollut aivan sama tilanne, ilman tuota kihlautumista tosin, mutta pointtina se että itse en ainakaa ole päässyt yli siitä että hän minua petti, ei se varmaan ikinä unohdu. Luulen että se on yksi syy miksi olen nykyisin niin varovainen parisuhteissa, varoen juuri tuota että mies pettäisi. Uutta matoa vaan koukkuun, hetkellisesti se auttaa :) Itsehän en tuollaista miestä enään takaisin ottaisi !

Vierailija

Älä kiirehdi anteeksi annon kanssa. Sinun ja miehesi pitäisi ymmärtää, että vaikket anna vielä anteeksi, se ei tarkoita, ettette voisi olla yhdessä ja yrittää parantaa suhdetta. Anteeksi anto tulee sitten kun tuntuu siltä, että olet oikesti sydämmessäsi antanut anteeksi. Tsemppiä :)

Vierailija

Avomiehesi on epäluotettava ja nyt kun on pettänyt kerran, tekee sen todennäköisesti uudestaan. Tää pitää hyväksyä, jos haluat jatkaa suhdetta. Jos et halua että pettäminen jatkuu niin suosittelisin vaihtaan miestä.

Kolmansia pyöriä on kyllä maailma täynnä joten tätä yhtä naista on ihan turha vihata koska ei se hänen vika ole jos sinun miehes on tuollainen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat