Ystävää Pk-seudulta?

Vierailija

Hei,

Tarvisin sellasta ystävää, jonka kans vois viettää paljo aikaa ja tehä kaikkee kivaa. Ja jonka kans vois puhua ihan kaikesta.

Muutin Helsinkiin poikaystävän kans viime syksynä enkä oo vielä tutustunu koviin moneen ihmiseen täällä, ku en oo ollu koulussa tai mitään. Nyt oon ettimässä väliaikasesti töitä (tai työharjottelupaikkaa) ja katotaan sitte pääsenkö syksyllä opiskelemaan vai mitä tapahtuu :)

Mää harrastan kuntosalia ja yritän harrastaa lenkkeilyä ;D Haluaisin alottaa muitaki harrastuksia (esim tanssi tai sulkapallo) mutta en oo ainakaan vielä saanu aikaseks. Tykkään myös laulaa tosi paljo, vaikkaki vaan kotona omaks iloks. Ja joskus karaokebaarissa. Sit tykkään kans lukee kaikkii psykologiankirjoja ja ihmissuhdekirjoja.

Kavereitten kans tykkään tehä melkeenpä mitä vaan, esim. shoppailla, käydä baarissa, leffassa tai kahvilla, matkustella, leipoa, tehä ruokaa, laulaa, mennä vaikka luisteleen, mennä risteilylle, hengailla vaan jossain ja jutella, kattoo leffoja yms. Oon herkästi innostuvaa tyyppiä ja lähen kyllä mukaan melkeenpä mihin tahansa ideoihin. Oon myös kova keksiin ite ideoita että mitä voitais tehä, mutta niihin valitettavasti ei aina lähetä mukaan :D

Muhun saa ottaa yhteyttä ihan kaikenlaiset ihmiset! Eikä haittaa yhtään vaikka oisit aluks ujo tai hiljanen. Saatan joskus itekki olla uusien ihmisten kans vähän hiljasempi ku yleensä :) Mutta etin siis sellasta kaveria jonka kans vois nähä ihan livenä.

Mun sähköpostiosote on:  tsigitsigi91@hotmail.com

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat