Annanko mahdollisuuden tälle miehelle?

Vierailija

Tein joskus aiemmin tänne keskustelun miehestä kenen kanssa mulla oli juttua ja sitten sainkin selville, että kyseinen mies ei ollukkaan eronnu tyttöystävästään niinkun luulin vaan ne oli ainoastaan tauolla. Se tuntu musta pahalta, koska se anto mun ymmärtää olevansa tosi tosissaan mun suhteen, mutta samaan aikaan olikin ilmiselvästi kuitenkin pohtinu kokoajan jatkaisko parisuhdettaan. Sillon samalla sain myös selville, että se niiden tauko alko vasta vähän myöhemmin kun meidän juttu eli olin tietämättäni osallistunu sellaseen, mikä ei ainakaan mun mielestä ollu sopivaa käytöstä varatulta mieheltä enkä olis halunnu varatun kanssa sellasta tehdä vaikka vastuu uskollisuudesta tietenkin onkin sillä kuka seurustelee.

No ton miehen ja sen tyttöystävän tauko pääty eroon ja mies on kertonu yhden suuren syyn olleen sen vahvat tunteet mua kohtaan, joita se ei vaan voi sivuuttaa vaikka se parisuhteensa takia yrittikin. Se on puhunu mulle tosi kauniisti ja vakuuttavasti noista tunteistaan ja siitä, miten haluais keskittyä nyt täysillä muhun. Mulla on niin ristiriitaset ajatukset et tuun hulluks, koska en enää tiedä oonko vaan hölmön ihastunu ja sinisilmänen vai voisko toi mies oikeesti olla sen arvonen et sille kannattais antaa mahdollisuus ja voisko siihen ehkä oikeesti luottaa. Se on toisaalta niin ihana ja hieno tyyppi mut toisaalta mua häiritsee toi aiempi juttu, etenkin toi uskottomuusjuttu.

Kertokaa mitä ootte mieltä ja antakaa neuvoja ja vinkkejä ja ihan mitä vaan!

Kommentit (5)

Vierailija

Ei kannata...

Suhde juuri eronneen kanssa ei varmasti tuu olemaan helppo. Ja mistä tiedät ettei se vois tehdä tota samaa sulle?

Kyllä tollanen käytös osottaa aika suurta epärehellisyyttä kumppania kohtaan.

Vierailija

Ainahan voi yrittää, mutta ei ole kivaa, jos koko ajan epäilee miestä ja miettii, tekeekö se saman sulle kuin exälleen. Ja se valehteli heti suhteenne alussa. Tosi pahasti vielä. Itse en tuollaiseen lähtisi enää luottamaan. Mieti ainakin hetki.

Vierailija

Hmm toi on aika paha tilanne koska kyllähän ihmissuhteissa on paljon tilanteita joissa toinen puolisko yksinkertaisesti vain löytää toisen, mutta tää sun tilanne herätti heti ton kysymyksen onko hän luotettava alkuunkaan. Mut jos sä ite tykkäät tyypistä ja haluaisit kokeilla suhdetta niin neuvoisin sua puhumaan asiasta hänen kanssaan ja ehkä tutustumaan jäbään vielä enemmän ;)  Ja uskon että niiden suhteessa on muutkin asiat mättäny ennen kun hän tutustui sinuun (ja sun mietintä siitä että "mutta samaan aikaan olikin ilmiselvästi kuitenkin pohtinu kokoajan jatkaisko parisuhdettaan" osoittaa sen että kyllä ne miehetkin miettii kun onhan niilläkin tunteet yhtä lailla kun meillä) ... Kerranhan täällä vaan eletään, eiks niin? Jos tulee takkiin, eikä hommat luonnistu, niin kyllä sä siitä selviät, trust me! ;)

Vierailija

Noh ei ehkä kannata.. itsehän n. vuosi sitten tapasin nykyisen poikaystäväni. Oltiin tapailtu n 2kk ja olin tietenkin aivan rakastunut ja tosissaan tämän tyypin kanssa. sain kuitenkin tietää että tämä jäbä oli aivan vasta n. 1 kk ennen meidän tapaamista eronnut eksästään.. Nooh ei sekään mua jarrutellu ku olin niin sinisilmänen.. asutaan nykysin yhdessä, mutta edelleenkin tämän herran eksä häirittää meidän elämää ja riidellään paljon. oon aika varma että se ei oo vieläkään päässy yli entisestään, joten et arvaakaan kuinka inhottava tilanne tää on. Oon jo päättäny että lähen tästä suhteesta ja jätän tuon miehen "eroamaan" ensin siitä eksästä ennenku se on valmis uuteen suhteeseen... :( ei kannata liian äkkiä ainakaan edetä tuollasen miehen kanssa!

Vierailija

Niin, muutenhan toi kuulostas kivalta, mutta se petti tyttöystäväänsä sun kanssa.. Joten voit olettaa et se tekis saman sulle. Toinen juttu on et heti kun se eros se tuli sun luo.. On se ehkä vähän arveluttavaa, ellei se oikeesti oo ihan villinä susta. Ehkä se ei vaan osaa olla yksin. Se oli valmis jättämään pitkäaikasen kumppanin jonkun muun takia.. Ja tosiaan, se valehteli sulle ja anto sun olettaa et on sinkku.. Ei mikään lupaava alku parisuhteelle. Ota vähän välimatkaa ja mieti et voisitko vaan kokonaan luopuu tästä tyypistä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat