Karvojen ajelu??

Vierailija

Oon 14v ja aika paniikissa alapään karvojen ajelusta! Missä vaiheessa sellanen pitäs tehdä? Ja onko se yleensä pakko? Varsinkin ekaa kertaa ajatellen(siis ei mitenkään et lähipäivinä, mut tulevaisuutta ajatellen), pitäskö sitä varten sheivata? Pitääkö just gynelle mennä vai onko keinoa tehdä se ihan vaan ite?? Olis kiva jos voisitte vastata mun miljooniin kysymyksiin ja kertoo vähän omista kokemuksistanne ;)

Kommentit (9)

Vierailija

"Järkeä" saa kysymällä, ja mitä aikaisemmin kysyy niin sitä aikaisemmin luulisi myös saavan tietoa. Viisas ei ole se joka odottaa että ikää tulee ja viisaus vaan jostakin pamahtaa päähän, vaan se joka kysyy. Parempi, että kysyy vaikka nuori olisikin! Kysymällä ja vastauksia saamalla tulee fiksuja nuoria ihmisiä.
Kysyjä voisi netistä tsekkailla asioita, sieltä löytyy. Kannattaa aina luottaa kuitenkin varauksella. Trolleja löytyy joka paikasta. Gyne ei hoida karva-asioita. Jalkojen väliin en tiedä parasta karvojen poistamismenetelmää. Itse olen kokeillut ladyshave karvanajelukonetta ja sheivaamiseen tarkoitettuja teriä. On itsellä niin herkät paikat, ettei kestä terää. Sitten on olemassa vahausta yms.

Ekaa kertaa varten ei tarvitse ajella, jos ei itse halua. Jotkut nauttivat seksistä enemmän, kun ei ole karvoja, mutta se on makuasia. Itse siis karvasi saat hoitaa, gynellä voi kuitenkin käydä, jos haluaa tarkistuttaa, että jalkojen välissä on kaikki kunnossa! Gynellä käymistä suositellaan varsinkin, kun aloittaa seksielämän. Jos kuitenkin haluat sheivailla jalkojen välistä niin etsi itsellesi hellin keino ja harjoittele sheivaamista.

Vierailija

Suosittelen sokerointia kosmetologilla. Mieti ensin,millaisen karvoituksen haluat: eli kaikki pois, bikinirajat siistiksi, häppärit karvattomiksi mutta kolmio jää tai kiitorata. Mieti ja sitten lyhennät karvat saksilla vaikka tai ladyshaverilla noin 0,5cm pituisiksi ja mars kauneushoitolaan. Sanot siellä että on eka kerta ja haluat puudutusvoidetta, se nimittäi käy tosi kipeästi mutta tuloksena on ihana silkkinen ja sileä iho. Maksaa kylläkin paikasta riippuen 45-85€.

terkuin äippä

Vierailija

Ekaa kertaa vartein ei tartte sheivata ite jos ei halua. Siistä ehkä vähän kannattaa:) Itsekkin olen "jo" 20 ja ehkä pari kk sitten aloin ottamaan vasta kaikki pois. Ja siis seurustelen tällä hetkelllä. Ja gynelle ei tarvii mennä ennen kun alotat e-pillerit tai rupeet harrasmaan seksiä. Ja karvojenpoistosta vielä, että ite vahaan (Veetin kuumavahaa) ja lähtee hyvin!

Vierailija

Jos tuollaisia mietit, että "pitääkö sheivata ekaa kertaa varten" niin et taida olla vielä vähään aikaan valmis seksiin. Kyllä noihin kysymyksiin löytyy vastaus ihan omasta pääkopasta, sitten kun on kypsynyt tarpeeksi

Vierailija

Voin miehenä kertoa, että karvattomuus on mielestäni huono juttu. Ihan tylsää... Vähän voi trimmailla jos haluaa, mutta täysin karvaton ei ole todellakaan kaikkien mieleen...

Minttupastilli

Vierailija kirjoitti:
Oon 14v ja aika paniikissa alapään karvojen ajelusta! Missä vaiheessa sellanen pitäs tehdä? Ja onko se yleensä pakko? Varsinkin ekaa kertaa ajatellen(siis ei mitenkään et lähipäivinä, mut tulevaisuutta ajatellen), pitäskö sitä varten sheivata? Pitääkö just gynelle mennä vai onko keinoa tehdä se ihan vaan ite?? Olis kiva jos voisitte vastata mun miljooniin kysymyksiin ja kertoo vähän omista kokemuksistanne ;)
Kuule tyttönen, taidat olla vielä liian nuori alapääkarvojen ajeluun ja seksielämän aloittamiseen? Kaverisiko ovat jo aloittaneet? Salli mun nauraa! Keskitypä nyt vain muihin asioihin vielä ja palaa näihin muutaman vuoden kuluttua. Ainoa alue, mitä voit ajatella ajelevasi karvat pois, on kainalot. Niistä on hyvä aloittaa opettelu. Mutra kainaloistakaan ei ole pakko ajella, ei edes ekaa kertaa varten!

Posliinipimppi

Mielestäni kannattaa aloittaa karvojen poistaminen heti, kun sellaisia alkaa tulemaan.

Miksikö?

No siksi, että aloitat sen kuitenkin jossain vaiheessa ja on paljon helpompaa aloittaa heti pienestä määrästä karvoja, kuin sitten vasta, kun on täyspuska haaravälissä. Iho myös tottuu paremmin ja ei tule punaisia näppyjä.

Itse tein näin ja olen ollut posliini oikeastaan koko ikäni (32v). Välillä kokeillut jotain kolmioo tai sydänkuvioo mutta omasta mielestä täysi karvattomuus on parasta. Itse ajelen aamuin illoin karvat pois. Tähän aikaa menee noin 3 min kerralla, joten helposti alle 10 min päivässä. Oma iho jo niin tottunut että pystyy poistamaan ihan kuivana eikä tule mitään ihottumia tai vastaavia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat