Paras ystävä ellei enemmän?

Vierailija

Olen toivottoman onneton kun en tiedä miten pitäisi suhtautua asioihin.

Minulla on ollut mies parhaana ystävänäni jo monia vuosia. Aina meillä on ollut jonkinlaista säpinää. Olemme monta kertaa harrastaneet seksiä ja olemme myös miettineet, että haluaisimmeko seurustella toistemme kanssa. Mutta viimeksi päätimme, että emme jatka juttua ettei ystävyys lopu.

Tästä aikaa jo monta kuukautta, mutta sitten kun menin ilmoittamaan, että olen löytänyt itselleni mahtavan miehen, jonka kanssa ajattelin alkaa seurustelemaan, ja pyysin hänen mielipidettä. Niin hän vetäisee minut lähelleen ja kieltää minua seurustelemasta ja suuteli minua. Panikoin ja lähdin pois. Minulla on tunteita häntä kohtaan... Mutta meistä ei viimeksikään tullut mitään vakavaa. 

Mitä minun pitäisi tehdä? Olen rakastunut kahteen ihmiseen ja kummatkin on minulle tärkeitä! 

Auttakaa minua, antakaa neuvoja omista kokemuksista. 

Terv. Nainen, joka on toivottoman rakastunut kahteen mieheen !

Kommentit (4)

Vierailija

Itsellä oli ihan samanlainen tilanne vähän nuorempana. Olin hengailut pitkään ihan täysin kaveripohjalta erään pojan kanssa, kunnes hän sitten erään illan jälkeen sanoi, että on ollut ihastunut minuun jo pitkään. Aluksi en tiennyt, miten asiaan suhtautua, mutta lopulta meille kehkeytyi jonkilainen "juttu". Sänkyyn asti emme menneet, mutta lähes kaikkea muuta kyllä. Seurustelustakin puhuttiin, mutta päätimme kuitenkin jatkaa ystävinä ja lopettaa säätämisen, ettei ystävyytemme menisi piloille. 

Tapasinkin sitten toisen miehen ja hetken aikaa tapailtuamme kerroin hänestä kaveripojalleni. Hän ei ensin vaikuttanut olevan lainkaan kiinnostunut deittailustani toisen kanssa, mutta eräänä kesäiltana päädyimme samaan baariin isommalla porukalla. Baarissa kaveripoika yritti vetää minua koko ajan luokseen ja sivummalle ja jauhoi deittini selän takana, kuinka hän ei ole ollenkaan sopiva minulle. Kysyin sitten suoraan, että sinäkö olet ja hän meni hiljaiseksi ja lopulta luisti paikalta. 

Lopulta deitti jäi vain deitiksi ja kaveripoika katkaisi välit. Menetin siis koko rytäkässä hyvän ystävän ilman mitään ennakkovaroitusta.

Neuvoni siis on, että mieti kaksi tai kolme kertaa vielä ennen kuin teet yhtikäs mitään kummankaan suhteen. Vaarana on, että teet mitä tahansa voit menettää ystäväsi: jos alat seurustella toisen kanssa, hän voi suuttua, jos seurustelet hänen kanssaan ja juttu ei toimikkaan, voit siinäkin tapauksessa menettää ystäväsi. 

Kuulostipa pessimistiseltä, ei ollu tarkoitus. Puhu suoraan ystävällesi, voit vaikka kysyä, miksi et saisi aloittaa seurustelua. Suoraa puhetta vaan kehiin :D 

Vierailija

Minulla itsellä oli erittäin hyvä kaveri poika parivuotta sitten. Päädyimme hänen kanssaan pussailemaan yms ja poika kertoi olevansa kiinnostunut ja säikähdin. Päätin antaa suhteelle mahdollisuuden enkä ole hetkeäkään katunuttosin palasimme takasin yhteen (:

Vierailija

OHO edellisessä piti lukea: Minulla itsellä oli erittäin hyvä kaveri poika parivuotta sitten. Päädyimme hänen kanssaan pussailemaan yms ja poika kertoi olevansa kiinnostunut ja säikähdin. Päätin antaa suhteelle mahdollisuuden enkä ole hetkeäkään katunut! parasystävä ja poikaystävä samassa paketissa ! ihan huippua:) mutta jos ero tulee niin siinä sitten menettää molemmat :s
kehoitan puhumaan ystäväsi kanssa ja miettimään että mitä itse haluat! (:

Vierailija

Kiitos vastauksista kummallekkin! No tässä ei käynyt mitään hyvää, menetin parhaan ystäväni, koska hänen mielestä ansaitsen parempaa ja käski seurustella sen toisen kanssa. Ja nyt hänestä ei ole kuulunut mitään, väittää että parempi näin... Surullista kyllä, koska hän auttoi minua monissa sydänsuruissa ja vanhempieni erossa nuorempana. Kyllä sitä kaipaa häntä liian usein ): 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat