Kavereita/ystäviä? (Mieluiten Pirkanmaalta)

Vierailija

Täällä 21-vuotias neitokainen kuka on totaalisen kyllästynyt olemaan yksinäinen. Päätin nyt kokeilla uutta keinoo löytää kavereita, vaikka oon muilla tavoin netin välityksellä koittanu tutustua ihmisiin aiemminkin. Aina ne tuttavuudet on jostain syystä lässähtäny alkuunsa tai sitten kyseiset ihmiset on halunnu pelkkää nettikaveruutta ja mä taas kaipaan nimenomaan ihmistä kenen kanssa viettää aikaa yhdessä.

Jos joku kysyy millanen oon luonteeltani niin ensimmäisenä mieleen tulee ainakin seuraavat adjektiivit: puhelias, huumorintajunen, empaattinen, syvällinen, luotettava, itsepäinen, herkkä, stressaaja ja mukavuudenhalunen. Ihmiset ketkä tuntee mut hyvin kuvailis mua todennäkösesti aikalailla samoin, sellaset puolitutut varmaan sanois ystävälliseks ja hymyileväiseks, mutta hieman ujoks tapaukseks. Pohjimmiltaan en kuitenkaan ujo ole, toisinaan vaan on sellasta alku-ujoutta tai alkujännitystä.

Asioita mistä tykkään voi kurkkia mun OD:sta, siellä on pitkä lista. Asioita mistä en tykkää on tottakai myös, mutta niillä ei ehkä niin paljon oo merkitystä uusien ihmisten kannalta. Paitsi tietenkin sellasilla luonteenpiirteisiin/käytökseen liittyvillä seikoilla ja ne on aika perinteisesti epärehellisyys, epäluotettavuus, ilkeys ja pinnallisuus. Tarkennan vielä, että pinnallisuudella en tarkota sitä jos joku tykkää panostaa omaan ulkonäköönsä tai vastaavaa vaan sitä, jos tuomitsee/arvostelee/haukkuu muita esimerkiks ylipainon, pukeutumistyylin tai muun yhtä typerän syyn perusteella.

Yhteyttä muhun voi ottaa sähköpostilla: eksu.h.91@gmail.com

Kommentit (1)

Vierailija

Hups nyt tuli nolo moka mulle tossa, copypastetin suoraa toiselta keskustelupalstalta ton viestin (laitoin sen siis sinne myös) ja siks tossa lopussa höpötetään OD:sta :D Unohtakaa se kohta! Tein tähän lyhyen listan jutuista, joista tykkään kovasti:

- Tanssi

- Matkustelu

- Kokkailu

- Blogit

- Kirjottaminen

- Syvälliset keskustelut

- Huumori

- Leffat

- Valokuvaus

- Höpöttely

- Tekstarit

- Arjen pienet ilot