Mielikuva yli 20 v neitsyeistä?

Vierailija

Hei! Nyt mä haluaisin tietää mitä mieltä miehet on ja mitä mieltä naiset on jos on yli 20 vuotias neitsyt? Rajataan vaikka nyt 20-25 vuotiaisiin. Aiheesta puhutaan todella paljon! Ja onkin todella harvinaista että on neitsyt vielä tuon ikäisenä. Suurinosa nykyteineistä harrastaa seksiä kuitenkin noin 16-18 vuotiaina.

Mitä mieltä perus tallaajat on? Jos tapailisit ihmistä joka ei olisikaan ollut vielä kenenkään kanssa, miten reagoisit? Entä te joilla on kokemuksia aiheesta? Miten teihin on reagoitu tai miten olette itse reagoineet?

Kommentit (5)

Vierailija

Henkilö ei vaa oo löytänyt toista osapuolta, jolle neitsyyden menettää. Onhan 25-vuotias kieltämättä jo vähä "pahan" kuuloinen mut ei se pitäis mikään maailman loppu olla:) oikea hetki tulee vaikka kolmenkymppisenä! 

Vierailija

Ehkä "oudoksuisin" ensin vähän mutta loppujen lopuksi kunnioittaisin sitä ettei henkilö ole hypännyt kenen tahansa kanssa sänkyyn kuten turhan monet tekevät.

Vierailija

Itse en suhtaudu neitsyyden menettämiseen "vanhana" mitenkään erikoisesti. Ennemmin kunnioituksella kuin kauhistelulla. Kuten edellinen sanoi, niin onhan se nyt arvokkaamman oloista, ettei ole hypännyt sänkyyn nuorena, luultavasti juuri melkein ihan kenen tahansa kanssa. Neitsyyden menettäminen 20 - 25-vuotiaana ei mielestäni ole mitenkään erikoista. Toiset vain tahtovat harkita tarkemmin ekaa kertaansa, kenen kanssa sen jakaa ja milloin. Mikä kiire sillä olisikaan? Jos ei ole pakonomaista tarvetta päästä eroon neitsyydestään, (ihankuin se muka olisi jokin rasite) niin mikäs siinä!

Edamss
Seuraa 
Liittynyt20.2.2012

Itse menetin neitsyyteni vasta 20-vuotiaana, ja on se ihan normaalia, että jos ei menetä neitsyyttään aikaisemmin. Kaikki eivät ole valmiina seksiin samaan aikaan, joten se on aivan normaalia. Menettää sit neitsyytensä 18v tai nuorempana tai vanhempana.

Vierailija

Ei neitsyys ole paha asia miehelle vielä 25-vuotiaana. Tapasin maailman ihanimman, romanttisimman ja myös erittäin komean miehen vuosi sitten. Hän oli tuolloin 24-v neitsyt. Sitä ei olisi kyllä uskonut. Sain tietääkin asiasta vasta useamman tapaamisen jälkeen, kun tuli puhe seksistä.

En kuitenkaan nähnyt sitä ongelmana, päin vastoin. Minulla on nimittäin huonoja kokemuksia yhden illan juttuja harrastaneista miehistä, joilla on surkeat seksitaidot. Sellaiset tyypit eivät yleensä tiedä mitään naisen orgasmista eikä sitä heille ole välttämättä helppo opettaakaan. Yhden illan jutuissa usein käy niin että vain mies hakee itselleen nautintoa ja naista ei tarvitse miellyttää, koska ei samaa naista tarvitse kahta kertaa kosketella.. Sen sijaan neitsynmiehen saa kouluttaa alusta asti loistavaksi rakastajaksi.

Moni mies saattaa tiedostamattaan pitää neitsyyttään nolona juttuna ja kertoa kaikille naisille heti jossain deittisivustolla ettei ole hirveän kokenut. Tämä karkottaa naiset helposti. Mutta jos kayttäytyy korostaen hyviä puoliaan, pukeutuu tyylikkäästi ja on kohtelias niin voi jopa napata pelinaisen itselleen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat