Mitä teen kun voisin juuri nyt vajota syvälle maan rakoon?

Vierailija

Yllätin äidin ja puoli-isän riitelemästä. Heillä on mennyt huonosti jo vähän pitempään. Menin kuuntelemaan ovelle ja kuuntelinkin siinä vähän pitempään. Sitten äiti tulee huoneeseeni ja en ehdi karkuun koska kädessäni on paperilappusia. Ovi osuu minuun ja päästän auts- äänen. Äiti on heti vihaisena etteivät kaikki asiat kuulu minulle ja hätäisesti yritän selittää että olin tulossa oven toiselle puolelle ja heräsin juuri ja sitten paperilaput tippuivat käsistäni ja kumarruin noukkimaan niitä, enkä ollenkaan tiennyt että heillä oli siellä juttuja menossa... Nyt luulen että puoli-isä aavistaa että kuuntelin ja he lopettivat riitelemisen... Olin äidin ja puoli-isän kanssa aika läheisiä. Ja nyt tuntuu että voisin kadota maailmasta tai mennä pari minuuttia taaksepäin. Tämä on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin noloa! Pliis jotain neuvoja, muuten en uskalla lähteä huoneesta pois. Ja kun ne asiat olivat juuri sellaisia jota minun ei kuulu kuulla.. Olen kysynyt apua jo monelta keskustelupalstalta, mutta ketään ei tunnu kiinnostavan ja kukaan ei välitä

Kommentit (1)

Vierailija

Kuule, se on sunkin kotisi. Ei sun tarvitse sitä häpeillä, että satuit kuulemaan heidän riitansa. Vika on vanhemmisissakin. Elleivät he halua, että kuulet riidat, he voivat jättää riitelemättä tai riidellä sitten vähän hiljempaa..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat