tampereelta kavereita?

Vierailija

enpä tiä oikein miten tää täältä kautta luonnistuu, mut kokeillaan! mun on ollu jotenki vähän vaikee löytää täällä hetken asuessani itelleni just mun tyylisiä ihmisiä (oon ehkä ollu myös vähä laiska yrittään) vaikka oonki tosi sosiaalinen ollu yleensä muuten ja tutustunu ihmisiin tosi helposti!

ois kiva löytää tyttökavereita kenen kanssa hengailla, viettää koti-iltoja, jauhaa äijistä, ja syvällisiäkin! :) viettää tyttöjeniltoja, laittautua, baareilla!! jne jne ! oon siis 18-vuotias, niin ois kiva että sinäkin tietty olisit ainakin 18! :)

en ulospäin välttämättä näytä niin kivalta ku oon :! D tai siis vaikutan varmaan aluks pinnalliselta jne, koska tykkään pukeutua naisellisesti ja näyttää hyvältä! mut sit kuitenkin oon jees tyyppi, luotettava ja hyvä ystävä ja tykkään jauhaa syvällisiä! :) nyt jos tultu siltä että sä oot se tyyppi kehen mun pitää ehdottomasti tutustua niin vastailes tähän ! :)

Kommentit (9)

Vierailija

mäkin oon tampereelta ja uusia kavereita ois kiva saada! :) oon 19 vuotias ja toi aloittajan teksti kuulosti ihan samalta mitä voisin itekkin kirjottaa, eli tyttöjen iltoja, baareilua, kahvittelua, shoppailua, lenkkeilyä tms! kaikki kelpaaa :D ja myös itse tykkään laittaa itteäni aika paljon ja sen takia saatan hieman pinnallisen vaikutelman aluks luoda :) muttaa mulle voi laitella sähköpostia velmuuh@gmail.com jos pääsis vähän paremmin tutustuun! :)

Vierailija

Mä muutin syksyllä Tampereelle ja itekki etin uusia kavereita :) Olen 19 ja itekki tykkään tehdä kaikkea joista aloittaja kirjoitti :)

Vierailija

Mä asun tällä hetkellä Tampereen lähistöllä ja oon tänä vuonna muuttamassa Tampereelle. Ja uusia kavereita etsiskelen siis mäkin :) Kerron nyt lyhyesti itestäni ja toivon keskustelun aloittajan tai jonkun muun kelle tulee sellanen fiilis, että haluais tutustua niin olevan rohkee ja ottavan yhteyttä muhun.

Jos joku kysyy millanen oon luonteeltani niin ensimmäisenä mieleen tulee ainakin seuraavat adjektiivit: puhelias, huumorintajunen, empaattinen, syvällinen, luotettava, itsepäinen, herkkä, stressaaja ja mukavuudenhalunen. Ihmiset ketkä tuntee mut hyvin kuvailis mua todennäkösesti aikalailla samoin, sellaset puolitutut varmaan sanois ystävälliseks ja hymyileväiseks, mutta hieman ujoks tapaukseks. Pohjimmiltaan en kuitenkaan ujo ole, toisinaan vaan on sellasta alku-ujoutta tai alkujännitystä.

Asioita mistä tykkään paljon on esimerkiks tanssi, matkustelu, blogit, leffat, kokkailu, kirjoittaminen, valokuvaus, läheiset ihmiset, syvälliset keskustelut, tekstarit, arjen pienet ilot, huumori ja läheisyys. Asioita mistä en tykkää on tottakai myös, mutta niillä ei ehkä niin paljon oo merkitystä uusien ihmisten kannalta. Paitsi tietenkin sellasilla luonteenpiirteisiin/käytökseen liittyvillä seikoilla ja ne on aika perinteisesti epärehellisyys, epäluotettavuus, ilkeys ja pinnallisuus. Tarkennan vielä, että pinnallisuudella en tarkota sitä jos joku tykkää panostaa omaan ulkonäköönsä tai vastaavaa vaan sitä, jos tuomitsee/arvostelee/haukkuu muita esimerkiks ylipainon, pukeutumistyylin tai muun yhtä typerän syyn perusteella.

Mun sähköpostiosote on: eksu.h.91@gmail.com :)

Vierailija
Vierailija

enpä tiä oikein miten tää täältä kautta luonnistuu, mut kokeillaan! mun on ollu jotenki vähän vaikee löytää täällä hetken asuessani itelleni just mun tyylisiä ihmisiä (oon ehkä ollu myös vähä laiska yrittään) vaikka oonki tosi sosiaalinen ollu yleensä muuten ja tutustunu ihmisiin tosi helposti!

ois kiva löytää tyttökavereita kenen kanssa hengailla, viettää koti-iltoja, jauhaa äijistä, ja syvällisiäkin! :) viettää tyttöjeniltoja, laittautua, baareilla!! jne jne ! oon siis 18-vuotias, niin ois kiva että sinäkin tietty olisit ainakin 18! :)

en ulospäin välttämättä näytä niin kivalta ku oon :! D tai siis vaikutan varmaan aluks pinnalliselta jne, koska tykkään pukeutua naisellisesti ja näyttää hyvältä! mut sit kuitenkin oon jees tyyppi, luotettava ja hyvä ystävä ja tykkään jauhaa syvällisiä! :) nyt jos tultu siltä että sä oot se tyyppi kehen mun pitää ehdottomasti tutustua niin vastailes tähän ! :)

Moikka, kuulostit todella samanlaiselta ihmiseltä kuin minäkin niin aattelin kirjoittaa sulle :) en asu tällä hetkellä Tampereella, mutta Tampereen lähistöllä kumminkin ja pääsen kulkemaan sinne helposti, aikeissa kumminkin olisi muuttaa ehkä Tampereelle syksyllä jos saan sieltä opiskelupaikan. Olen siis 19-vuotias, tykkään matkustella, olen energinen ja todella iloinen ihminen, tykkään juhlia, laittautua, mutta myös vaikka vain istua iltaa hyvässä seurassa ja jutella asioita :) Toivon sun vastaavan mulle niin voitaisiin tutustua lisää!

Vierailija

hei ,oisko sulla sellasta sähköpostia joka ei oo nii kauhee virallinen? :) voisit kirjottaa sen tähän, niin voitas alkaa viestittelee sie ! :) t. keskustelun aloittelija

Mä muutin syksyllä Tampereelle ja itekki etin uusia kavereita :) Olen 19 ja itekki tykkään tehdä kaikkea joista aloittaja kirjoitti :)

[/quote]

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Moikka, kuulostit todella samanlaiselta ihmiseltä kuin minäkin niin aattelin kirjoittaa sulle :) en asu tällä hetkellä Tampereella, mutta Tampereen lähistöllä kumminkin ja pääsen kulkemaan sinne helposti, aikeissa kumminkin olisi muuttaa ehkä Tampereelle syksyllä jos saan sieltä opiskelupaikan. Olen siis 19-vuotias, tykkään matkustella, olen energinen ja todella iloinen ihminen, tykkään juhlia, laittautua, mutta myös vaikka vain istua iltaa hyvässä seurassa ja jutella asioita :) Toivon sun vastaavan mulle niin voitaisiin tutustua lisää!

^^ hei nyt sitte annat sähköposti ostotteen (jos on joku ei virallinen) ni sinne sit kirjottelemaan!? (en haluu jakaa omaani näi julkisesti, koska siitä paljastuu sitten musta jo jtn henk.kohtasta tavallaan :D  t. keskustelun aloittelija

Vierailija

^^ hei nyt sitte annat sähköposti ostotteen (jos on joku ei virallinen) ni sinne sit kirjottelemaan!? (en haluu jakaa omaani näi julkisesti, koska siitä paljastuu sitten musta jo jtn henk.kohtasta tavallaan :D  t. keskustelun aloittelija

^^ joo voin antaa ku mulla se ei oo niin virallinen eli nuit--@hotmail.com, niin lisää mut ja kirjoittele niin saan sunkin s-postin :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat