Mitä meinaa jos mies sanoo että.... ??? ja voisiko hän olla kiinnostunut?

Vierailija

Joo siis kun yks jätkä josta oon jo hetken ollut kiinnostunut, niin tagas mun instagram kuvaan SWAG. Tiiän kyllä mitä swag meinaa, mut siis kai se on hyvä juttu?? tai siis niin .. :DD: apua. Ja tää sama jätkä on sanonu myös mun kaverille mua kuumaksi :D Ja mulle itelle sanonut päin naamaa että oon tosi hyvännäkönen yms :p
Hän on aina mun puolella joka asiassa, siis on sillä omiakin mielipiteitä, mut yks päivä kun "kinasteltiin" kaverinkans yhestä jutusta ja kysyttiin tältä jätkältä mielipidettä no se oli sama ku mulla, ja sit mun frendi sano et oot aina ton puolella, niin jätkä meni ihan hiljaseks! Ja ainakun nähään niin katotaa toisiamme aika pitkään ja vaan hymyillään. Ja yhtenä vkp oltiin tosi lähekkäisissä tunnelmissa, mut ei kumminkaan tapahtunut mitään.

Mut siis onko toi hyvä juttu et se sanoo swag? :D Ja voisko se olla kiinnostunut musta, ois aika montaki juttuu vielä mistä oon ite päätelly et vois olla kiinnostunut mut en jaksanu alkaa kirjottaa. Ja ongelma on vielä se etten vielä ite kehtaa/pysty ottaa tätä puheeks senkanssa koska mua pelottaa että oon arvioinu väärin ja meidän ystävyys menee sit siinä. Mut help me?? :)

Kommentit (4)

Vierailija
Vierailija

Joo siis kun yks jätkä josta oon jo hetken ollut kiinnostunut, niin tagas mun instagram kuvaan SWAG. Tiiän kyllä mitä swag meinaa, mut siis kai se on hyvä juttu?? tai siis niin .. :DD: apua. Ja tää sama jätkä on sanonu myös mun kaverille mua kuumaksi :D Ja mulle itelle sanonut päin naamaa että oon tosi hyvännäkönen yms :p
Hän on aina mun puolella joka asiassa, siis on sillä omiakin mielipiteitä, mut yks päivä kun "kinasteltiin" kaverinkans yhestä jutusta ja kysyttiin tältä jätkältä mielipidettä no se oli sama ku mulla, ja sit mun frendi sano et oot aina ton puolella, niin jätkä meni ihan hiljaseks! Ja ainakun nähään niin katotaa toisiamme aika pitkään ja vaan hymyillään. Ja yhtenä vkp oltiin tosi lähekkäisissä tunnelmissa, mut ei kumminkaan tapahtunut mitään.

Mut siis onko toi hyvä juttu et se sanoo swag? :D Ja voisko se olla kiinnostunut musta, ois aika montaki juttuu vielä mistä oon ite päätelly et vois olla kiinnostunut mut en jaksanu alkaa kirjottaa. Ja ongelma on vielä se etten vielä ite kehtaa/pysty ottaa tätä puheeks senkanssa koska mua pelottaa että oon arvioinu väärin ja meidän ystävyys menee sit siinä. Mut help me?? :)

Vierailija

Hei tyttönen! Sä et saa muuten selville ennen kun teet alotteen! Koska sittenhän sä voit sen ainaki menettää jos et tee asialle mitään! Enkä mä nyt tarkota, et sun suoranaisesti tarvii kysyy siltä että "heei oon täs miettiny ootkohan sä kiinnostunu musta?" pyydä sen viettää sun kaa joskus kahen keskeistä aikaa, vaik tarttet apua muka jossakki ja sitten annat mennä! Muuten et saa tietää, anna asioitte edetä sillei hitaasti et vaikke se oiskin sillei et "no joo kyllä mä tavallaa" niin älä ainakaa sänkyy hyppää, vaan leiki sen kaa hetki sellasta kissahiiri leikkiä ni onnistut kuules neiti paremmi ku uskotkaa! sillei flirtisti vähä vihjailet!

Vierailija

Itelläni on sama tilanne, ja mua kauheesti pelotti myöntää sille että oon siitä sillee kiinnostunu ku heti aattelin tietenki että meidän koko ystävyys menee ihan pilalle. Mutta menin sit sanoo suoraan, nii se sano että ei tiiä viel mitä mieltä on ja nykyää me jutellaa ihan kaikesta ja olaa lähennytty tosi paljon jne. Että parasta on vaa sanoo suoraan, jos rohkeutta siihen löytyy! Onnea :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat