Hampaiden valkaisu

Vierailija

Mulla on tosi keltaiset hampaat ihan luonnostaan, enkä sen takia tykkää hymyillä niin että hampaat näkyy, mikä on sääli sillä oon tosi positiivinen ihminen. Nyt kuitenki ollaan mietitty äidin kanssa, että kun valmistun keväällä niin menisin valkaisemaan hampaani ennen valmistujaisia. Äiti on kuitenkin sitä mieltä, että menisin paikkakuntamme pieneen liikkeeseen (kenties hammaslääkärin pätevyys, en tiedä) jossa hänen työkaverinsa oli käynyt ja täällä ei muuta tehdä kuin otetaan hampaista muotit ja sitten kotona laitetaan valkaisuainetta ja muotit suuhun aina joksikin aikaa. Itse en kuitenkaan jaksa uskoa tämän toimivan tarpeeksi hyvin, näitten mun väri kun on oikeesti verrattavissa pissaan :DD Oon ite katsellu netistä missä hampaat voisi valkaisuttaa, mutta äiti oli kuulemma joskus pulssissa käynyt eikä hoito ollut tehonnut oikeastaan ollenkaan. Tästä on kuitenkin jo vähintään 10 vuotta ellei kauemminkin, joten voisiko tekniikka olla parantunut näihin päiviin tultaessa?

Onko teillä jotakin paikkaa Turusta tai Helsingistä, jossa voisi käydä alle 300€ hintaan ja olisi hammaslääkäripätevyys?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat