Vibraattorikokemuksia?

Vierailija

Rakkaat naiset, kertokaas omistatteko vibraattoria tai muita mukavuuksia. Jos omistat, mitä merkkiä, mistä ostettu, kuinka kallista ja ennen kaikkea, oletteko tyytyväisiä. Olisin kiinnostunut hankkimaan jonkinlaisen vibran, mutta en osaa päättää kun vaihtoehtoja löytyy niin paljon! Vinkkejä!

Kommentit (3)

Vierailija

Kaalimato.com oon ostanu, semmonen kuminen vaaleenpunanen, läpinäkyvää sorttia. Hyvin on toiminu. :) Siinä 4 eri värinä toimintoa, hintaa oisko ollu semmonen 20e. Nimeä en kyllä muista. :D

Vierailija

Mulla on tällainen Kaalimato :)
http://www.kaalimato.com/catalog/Kaalimaan+Vekara_p_9883.html

Aiempaa vertailupohjaa ei oo, kun tämä on mun ensimäinen, mutta tykkään kyllä kovasti. Söpön värinen ja tosi tehokkaan tuntuinen, paljon eri voimakkuuksia ja sit saa värisemään myös sillai "aaltoilevasti".

Ehdoton plussa siitä et kun on ladattava, niin ei ole mitään aukeavia osia, eli täysin vedenpitävä!  :)

Vierailija

Minulta löytyy pari eri vibraattoria, joista toinen on juuri Kaalimadon joku vibra. En yhtään tietä mikä, koska sain sen lahjaksi. Mutta täytyy sanoa, että tyytyväinen olen ollut, joten suosittelen rohkeesti testaileen jotain Kaalimatoa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat