Wedding outfit

Kommentit (11)

Vierailija

aivan ihana asu! rento mutta juhlallinen ja kaikki noi asusteet on kuin piste iin päällä! laitathan kuvan sitten ihan omasta asusta? :)

Anni

Vierailija

Kiitos!!! Joo kuvaa asusta tulossa, hih juhlat olivat illalla ravintolassa niin valoitus ei ollut aivan paras mahdollinen. Sen takia ajattelin ottaa kuvaa vaatteissa paivasaikaan.

Vierailija

Hei!

Osaatko sanoa, että mikä sinun kellosi "tuotekoodi" on, tai se MKjotain? :) Haluaisin samanlaisen kellon ja ainoastaan niitä taitaa saada vain Bloomingdalesilta

Vierailija

Itsekin olen lähdössä häihin ensi kuussa ja kuumeisesti mietin mitä laittaisin päälle. Kiva nähdä, ettei sielläkään päin maailmaa tarvitse pukeutua ns. perinteiseen juhlalliseen mekkoon vaan voi laittaa päälle jotain mitä voi sitten käyttää muutenkin. Laitathan sitten kuvaa kokonaisuudesta? 

Itse ajattelin laittaa mustan nahkaisen peplum-topin ja alaosaksi värikkään minihamosen, jos sellainen jostain löytyy. :) Kiva maksimekko on ollut etsinnässä, mutta ilman tuloksia,

http://www.miikkulaisen.com/

Vierailija

Joo aina enemmankin haiden mukaan. Nama juhlat olivat siita erilaiset etta pariskunta oli jo vihitty viikkoa aiemmin perheen kesken ja juhlat jarjestettiin sitten myohemmin. Paikkana oli italialainen ravintola ja tosiaan rennompi tilaisuus. :) Ja kuvaa tulossa!!:) Maksimekkoja on tosiaan hurjan hankala loytaa.. :( Asusi kuulostaa kivalta, tykkaan noista peplum-topeista!

Vierailija

Mä niin tykkään tuosta Rebecca Minkoiffin laukusta - mutkun sen metalliosat on kultaiset :( En ole keltakultaa käyttänyt moneen vuoteen missään. Laukku on ihana muuten..

Vierailija

Voihan.. :( Muistan etta itse myos ennen inhosin keltakultaa, mutta parina viimeisena vuotena olen aivan rakastunut siihen uudestaan. Rebeccalta loytyy kylla laukkuja eri vareissa hopeisilla yksityiskohdilla, jos et mustaa valttamatta halua. :)

Vierailija

Hei, missä täällä Losissa on Mango? Olen jo jonkun aikaa täällä asunut eikä ole koskaan tullut vastaan, se on yksi lempi kaupoistani joten olisi mukava päästä käymään :)

Vierailija

Heii, South Coast Plazalla on ainakin yksi Mango jossa itse kavin. Eli siis OC:n puolella Costa Mesassa. Toinen muistaakseni jonka olen nahnyt on Santa Monican kavelykadulla..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat