Kalifornian pullahiiri

Kommentit (11)

Vierailija

Moikka Marika!

Osaatko kertoa paljonko Kitchen Aidilla on hintaa suunnilleen jenkeissä? Aina siitä haaveilen mutta hinta on niin suolainen ettei ainakaan nyt ihan vielä raaski siihen investoida...

Vierailija

Heiii itse maksoin omastani vahan yli 200 euroa. Katsoin Stokkan hintoja ja siella sama kone oli myynnissa reilulla 600 eurolla. Hullua. Netista saa kyll

Vierailija

Itseltäni löytyy myös juuri sama Kitchen Aid, ollut kyllä yksi parhaista ostoista! Stokkalla on ollut nyt useampana kertana laite tarjouksessa Hulluilla Päivillä, joten vinkiksi vaan kaikille, saa silloin sen edes vähän edullisemmin Suomestakin :)

Anni

Vierailija

Joo olen aivan rakastunut laitteeseen, helpottaa niin paljon leipomista ja nayttaa niin kauniilta poydan paalla. Kiitos paljon vinkista muille!

Vierailija

Auh, nyt oon kyllä kade, tuo Kitchen Aid on ollut haaveissa jo pitkään. Tosi tyylikkään näköinen kodinkone, tuota kelpaisi pitää ihan esillä toisin kuin meidän vanhaa Kenwoodin yleiskonetta vuodelta nakki... Harmi että hinta on täällä niin suolainen. Hih ja mä taas en voi sietää rusinoita, jos pullassa vaan niitä on niin lähtevät kyllä aika äkkiä pois. :)

-Heidi

Vierailija

Joo makin haaveilin tuosta koneesta tosi pitkaan, hinta tosin oli aina Suomessa asuessa sellainen mihin en juuri silloin halunut panostaa. Olin niin innoissani kun taalla tuli netissa tama tarjous vastaan, niin oli aivan pakko saada :D Varmasti laite joka kestaa vuosia. (toivottavasti;)

Vierailija

Hei!

Vinkki kaasuhellan suhteen. Kannattaa laittaa uunin pohjalle iso astia, tai vaikka syvä uunipelti, täynnä vettä. Vesihöyry tasoittaa alhaalta tulevaa lämpöä, eikä leivonnaiset pala pohjasta niin helposti :-)

T. K

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat