Poikaystävän tyydyttäminen

Vierailija

Olemme seurustelleet poikaystävän kanssa 8 kuukautta. Tänä aikana, harrastaessamme seksiä poikaystäväni on tullut vain kerran. Olemme keskustelleet asiasta, mutta mitään ei ole tapahtunut. Seksi loppuu siihen, että minä ja paikkani puutuvat. Kummallista kyllä, poikaystävää ei tunnu haittaavan, kunhan vain saa olla lähelläni. Toivoisin voivani tyydyttää myös häntä. Mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (7)

Vierailija

Älä todellakaan ota vaaria tuon edellisen kommentista. Juttelet kunnolla poikaystäväsi kanssa siitä, mikä häntä kiihottaisi jne. Älä tee mitään, mitä itse et halua, vaikka toinen haluaa. Siitä kärsii vaan suhde.

Vierailija

Moikka, tuttu tilanne. Mulla oli kans kerran yks jätkä joka ei ikinä tullu seksin aikana. Mutta puhuttiin sit asiasta ja tää jätkä kerto et se on sillä yleistä, ja et se on tosi harvoin tullu kenenkään tytön kanssa. Ja ei kuulema haitannu sitä, seksi on kivaa kuitenkin ;) Ja jos kauheen kauan jatkettiin niin alko jo miehelläkin paikat puutuun niin ettei enään "pystyny" tuleen. Mut kun puhuttiin asiasta ja molemmat lopetettiin sen tulemisen miettiminen ja stressaaminen niin jätkä alkokin tuleen ensin kerran tai kaks ja lopulta joka kerralla. :) Joten uskoisin että miehellä oli vaan  paineita et pystyykö se nyt tuleen kun monena kertana ja monen kumppanin kanssa ei ollu onnistunu. Joten puhukaa ja älkää ottako asiasta turhia paineita! :)

Vierailija

Teitenkin jos poikaystäväsi haluaa olla "lähelläsi" niin, tämä tarkoittaa että olette aloittaneet seksin harrastamisen liian myöhään. Yleensä seksin kannattaa aloittaa kun, olette seurustelleet n. viikko. Poikaystäväsi taitaa käydä vieraissa koska ei saa laueta suhun.

Vierailija
Vierailija

Moikka, tuttu tilanne. Mulla oli kans kerran yks jätkä joka ei ikinä tullu seksin aikana. Mutta puhuttiin sit asiasta ja tää jätkä kerto et se on sillä yleistä, ja et se on tosi harvoin tullu kenenkään tytön kanssa. Ja ei kuulema haitannu sitä, seksi on kivaa kuitenkin ;) Ja jos kauheen kauan jatkettiin niin alko jo miehelläkin paikat puutuun niin ettei enään "pystyny" tuleen. Mut kun puhuttiin asiasta ja molemmat lopetettiin sen tulemisen miettiminen ja stressaaminen niin jätkä alkokin tuleen ensin kerran tai kaks ja lopulta joka kerralla. :) Joten uskoisin että miehellä oli vaan  paineita et pystyykö se nyt tuleen kun monena kertana ja monen kumppanin kanssa ei ollu onnistunu. Joten puhukaa ja älkää ottako asiasta turhia paineita! :)

Kiitos asiallisesta palautteesta! Olemme puhuneet asiasta ja koitan nyt olla murehtimatta asiaa. Seksi on nautinnollista kummankin mielestä vaikkei aina tulisikaan:)

heheh0h0
Seuraa 
Liittynyt18.4.2013

Emme ole poikaystäväni kanssa seurustelleet kumpikaan aikaisemmin kenenkään kanssa. Kun aloitimme seksielämämme noin puolenvuoden seurustelun jälkeen, poikaystävä laukesi toisella yhdyntä kerralla, mutta sen jälkeen meni ainakin 4kk ennenkuin laukeaminen onnistui taas. Missään asennossa ei kuulemma oikein tuntunut, paitsi silloin kun minä ratsastin. Sama juttu kuitenkin kuin teillä, että paikat väsyvät niiiiin nopeasti :D Mutta tuon 4kk jälkeen, kun poikaystäväni taas laukesi, se tapahtui nimenomaan minun ratsastaessa. Meillä harjoitus on tehnyt mestariksi (tai ei ehkä ihan vielä mestariksi asti :D) mutta seksi on alkanut sujua kuitenkin paremmin kokoajan. En sitte tiedä teidän tilanteesta, että oletteko aikasemmin seurustelleet tai onko poikaystäväsi muiden kanssa lauennut, jos on seurustellut ennen sinua jonkun kanssa....

Vierailija

Mulla oli sama ongelma ekan tyttöystävän kanssa, mutta se johtu siitä etten osannut laittaa kondomia oikein (häpeä...). mut en tiedä onko jätkälläs sama ongelma.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat