Näille treffeille mies haluaa

Kommentit (3)

Vierailija

Jos mies saisi päättää ni vain suuressa hädässä se lähtisi karaokebaarin kaljalle. "tasokkaat laulajat" piristäisivät varmasti tunnelmaa, mutta huumormiehenä voisi sen kyllä toisaalta tehdä. Ja jos mies on laulavaa sorttia niin se lähtee kanssasi karaokebaariin vaikka selvin päin.

Yhteisen juoksulenkin jälkeen on yhteinen suihku ja sitten vasta ruoka.. ainakin minulla on tämä mielessä.

Yhteistä aikaa en tuhlaisi toisen mp3 soittimen kuunteluun. Luonnossa toisen ääni on musiikki. Itsekseen jos kävisin voisin toisen mptä kuunnellakkin.

Vapaaehtoistyöhön: johon missä saisin rakentaa jotain ja näyttää osaamistani toiselle.

Olen hyvin kilpailuva luonteeltani, enkä haluasi pilata yhteistä aikaamme pelaamiseen mutta voisin kuvitella pelaavani esim. trival pursuittia muita pareja vastaan. jos saisin päättää ;)

Vierailija

No mun mies lähtisi vain pelaamaan lautapelejä ja sekin kyllä kotona, ja kävelylenkille pitkän maanittelun jälkeen. Karaoke taitaa olla harvojen miesten mieleen, juoksulenkille halutaan mennä ilman naisia ja mistäköhän vapaaehtoistyö on vedetty: ei lapsia eikä vanhuksia treffeille.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat