ÄÄÄ, punaiset hiukset ongelmana!

Seuraa 
Liittynyt16.8.2011

Miten saatte pysymään punaisen värin hiuksissa? En kestä tätä ainaista haalistumista :( mutta rakastan silti sitä punaista hehkua (mikä kestää viikon...) joten haluaisin kuulla onko muilla ratkaisua ? :)

Kommentit (6)

Vierailija

Punainen väri on todella hankala: kaupan värit haalistuu helposti, punaista väriä leviää kaikkialle, ja pitäisi olla koko ajan värjäämässä uuestaan ja uuestaan. Kaverini käyttää sellaista suoraväriä kuin Elumen, ja se kyllä kestää, itse en ole kokeillut. Hänellä on myös hiuksilla vähän pituutta, mutta sanoi, ettei värjää kuin vain juuret koska väri pysyy niin hyvin. Toisaalta ongelmaksi tulee se, että jos tahtoo väristä eroon, niin vaaleaan on tosi hankala lähteä, koska värinpoistu ei kuulemma tehoa kunnolla.

Vierailija

Tosiaan punaista colour maskia (väri Pepper) kannattaa käyttää! Itselläni on pian jo vuoden päivät ollut punaiset hiukset ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Silloin tällöin, ja varsinkin alussa laitoin värini kampaajalla, plussana kylläkin se että kaverini opiskelee kampaajaksi ja värjäykset olivat melko paljon halvemmat. Mutta hyvä pohja kannattaa muutenkin hoitaa kampaajalla varsinkin kesää ajatellen jolloin muutenkin värit haalistuvat voimakkaasti.

Maskin käyttöohjeista poiketen joskus kannattaakin antaa sen vaikuttaa reilusti kauemmin, lähemmäs puolta tuntia, varsinkin jos on vähänkin paksummat hiukset! Ja yhtenä kikkana kuulin itsekin, että maskin voi levittää myös kuiviin hiuksiin, jolloin se tarttuu voimakkaammin:)

Vierailija

Kokeile punaista hennaväriä. On kauniin värinen punainen, näyttää luonnolliselta ja ei haalistu.

Hennavärissä tosin on se että jos värin haluaa vaihtaa pitää käyttää aika tujua värinpoistoa että henna lähtee pohjalta.

Vierailija

Mä käytin tosi pitkään kaupan värejä ja vasta ku kerran raaskin mennä kampaajalle ni tajusin miten paljon pidempää tää väri onki nyt kestäny päässä. En taida enää ollenkaa viittii muuta ku mennä kampaajalle, lyhyiden hiusten takia joutuu sinne muutenki menemään ja nettidiilejä hyödyntämällä leikkaus plus värin saa aina 40-50e

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat