Voisiko joku viisas kertoa.

Seuraa 
Liittynyt22.10.2012

Miksi se on miehelle niin vaikeaa poistaa exien kuvat? Siis kun ollaan mieheni kanssa sovittu että kummatkin poistaa exiensä kuvat koneelta ja netistä ymsyms koska ne ovat turhia eikä niitä tarvitse enään mihinkään olen pitänyt sopimuksesta kiinni ja poistanut kuvat jopa käynyt äitini laatikot läpi ja hävittänyt kuvat minusta ja ex-kihlatustani, mutta mieheni ei siihen kykene (tosin oli kyllä humalassa kun siitä sovittiin mutta ei ole mun mielestäni tekosyy olla sitten noudattamatta tätä sopimusta) ensin löysin meidän kellarista kuvia hänen existään ja sitten viellä tietokoneeltakin hienosti piilotettuna, eikä ne ole mihinkään poistunut siellä ne on vielläkin eikä ole ollut puhettakaan että poistaisi ne. Minua vaan ärsyttää kun ei voida noudattaa sitä mitä ollaan sovittu! Mutta en ole kyllä löytänyt mistään yhtäkään kuvaa minusta.  P.S Olenko ainut jota tälläinen asia edes häiritsee?

Kommentit (10)

Vierailija

Moikka! Mulla ei oo kokemusta kyseisestä aiheesta, mutta sen voin sanoa, että myöhemmin ehkä voi harmittaa, että on noi muistot hävittänyt (tietysti riippuu millanen ero on ollut ja millasia muistot ovat olleet).. Muistan vaan kun oma äitini puhui, miten oli nuorena polttanut kaikki saamansa rakkauskirjeet ym. kun oli alkanut seurustella isäni kanssa. Jälkeen päin on kuulemma harmittanut... 

Vierailija

Älkää nyt hyvänen aika tuhotko muistoja, jotka hyvin todennäköisesti ovat vaikuttaneet paljonkin siihen, minkälaisia ihmisiä olette nyt! Joskus vuosien kuluttua on hauska katsella kuvia ja naureskella, että tuollaisenkin urpon kanssa on tullut vietettyä aikaa tai sitten mietiskellä hyviä hetkiä, jotka kuitenkin ovat jo menneisyyttä.

Tuskin kukaan niitä exän kuvia säilyttää sen takia, että pääsee välillä kuolaamaan vanhan rakkauden perään (jos joku niin tekeekin niin ei se kuvien hävittäminen poista sitä ongelmaa, että tyyppi on edelleen kiinni exässään).

Vierailija

Minusta muistoja saa olla, niin kuin aiemmat ovat sanoneet, mutta eihän se mulle kuulu, kukin tavallaan. Onko se tosiaan niin tärkeää sinulle, että miehen on pakko se tehdä? Ihan vastasen varalle semmonen vinkki, että jos miehen kanssa jotain sopii, niin se kannattaa tehdä kirjallisesti jos ei halua pettyä

Vierailija

Mä nyt en nää nykyaikana mitenkään pakollisena säilyttää jokaikistä kuvaa eksästä omalla koneella tai laatikoissa, kun netissäkin törmää toisen kuviin ja kuulumisiin. Mut en mä nyt niin pahana nää sitäkään, jos jonkun kuvan pitää, kunhan on ns. normaaleja kuvia. (Ite en tosin pitänyt ainuttakaan kuvaa, ellei ole joku sellainen, missä on myös muita ihmisiä.) Eksälläni oli omien eksiensä alastonkuvia, että niistä kyllä katsoin aiheelliseksi suuttua, mutta joku eksän rippikuva kiitoskortissa ni enpä mä nyt siitä mtn sanonu :D

Vierailija

Onko ongelma enemmän itse kuvat vai se että mies ei noudata sopimusta?

Itselläni on sen verta kokemusta, että edellisen mieheni kanssa teimme saman tyylisen sopimuksen; rajuimmat kuvat poistetaan (miehen pyynnöstä). Kuitenkin kuukausia sopimuksen jälkeen yhteiseltä (miehen vanhalta omalta koneelta) löytyi paristakin ex-naisesta alastonkuvia. Kyllä siinä hermot meni..

Tähtiniitty
Seuraa 
Liittynyt22.10.2012

No enemmänkin ongelmana on tämä ettei mies noudata sopimusta ja se että mua ärsyttää aivan suunnattomasti että sillä ei ole yhtään kuvaa musta ja siitä mutta kyllä hänestä ja exsistä on kuvii ja monta eikä ole edes koskaan ollut puhetta että meistä voisi ottaa kuvia.

Vierailija

On aika kohtuutonta vaatia poistamaan kuvia. Exät ovat myös osa elämää ja muistoja. Tiedä vaikka sinustakin tulisi sellainen jonakin päivänä. Olisko syynä sittenkin huono itsetuntosi ja liiallinen mustasukkaisuus?

Miehesi suostui sopimukseen koska ajatteli että suutut jos ei suostu. Tuskin hänellä missään vaiheessa kuitenkaan on ollut edes tarkoituksena poistaa kuvia. Hän vain halusi päästä helpommalla ja myönnytellä.

Keskittyisit vaikka enemmän siihen että otatte uusia yhteisiä kuvia. :)

Vierailija

Minä hävitin omista existäni kuvat, kun aloin seurustella uuden miehen kanssa. En näe tarpeelliseksi raahata menneisyyttä mukanani koneella, koska niiden katselu herättää minussa itsessäni epämiellyttäviä tunteita, mutta en menisi välttämättä käskemään toista poistamaan niitä. Olen muuten aloittajan kanssa samoilla kannoilla, että jos on luvannut poistaa niin sitten poistaa, piste. Minua menneisyyden haamut häiritsevät ja jos tahdon muistella menneitä niin muistan kyllä miltä miehet näyttivät. Tavaroita en ole hävittänyt, enkä hävitä koska rakastan pehmolelujani, en niitä antaneita henkilöitä. :)

Tähtiniitty
Seuraa 
Liittynyt22.10.2012
Susan

On aika kohtuutonta vaatia poistamaan kuvia. Exät ovat myös osa elämää ja muistoja. Tiedä vaikka sinustakin tulisi sellainen jonakin päivänä. Olisko syynä sittenkin huono itsetuntosi ja liiallinen mustasukkaisuus?

Miehesi suostui sopimukseen koska ajatteli että suutut jos ei suostu. Tuskin hänellä missään vaiheessa kuitenkaan on ollut edes tarkoituksena poistaa kuvia. Hän vain halusi päästä helpommalla ja myönnytellä.

Keskittyisit vaikka enemmän siihen että otatte uusia yhteisiä kuvia. :)

En ole vaatimalla vaatinut poistamaan vaan mietittiin asiaa yhdessä ei tämä ole ollut vaan minun päätös, ja vaikka minusta tulisikin exsä jonain päivänä niin ei minua paljoo häiritse jos ukko ei halua mun kuviani säilyttää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat