apua kulmakarvojen kanssa?

Vierailija

Kulmakarvani ovat luonnostaan hyvin vaaleat, paksut ja todella matalalla. Silmäluomeni ovat raskaat ja silmät ovat "väsyneet" eli ulkokulma on alempana kuin sisäkulma. Kulmakarvat lähtevät lähes suoraan silmäluomesta, joten niiden yläreunakin on alempana kuin keskivertokulmakarvan alareuna. Katseeni on todella väsynyt ja vihaan kulmakarvojani yli kaiken. Niiden luonnollinen sijainti estää muotoon nyppimisen ja värjäyskään ei siten onnistu. Olen piirtänyt kulmakarvani kulmakynällä kymmenen vuoden ajan päivittäin ja olen niin täynnä sitä töhertelyä. Se ei vieläkään suju rutiinilla, vaan kulmat ovat milloin minkäkin muotoiset ja välillä joutuu aloittamaan piirtelyn kokonaan alusta kymmeniä kertoja saadakseen edes etäisesti siedettävän lopputuloksen. Kaikenmaailman muotit on kokeiltu, ei auta. Myöskään muut kulmakarvavärit kuin kynänmalliset eivät pysy (luomivärin tapaiset). Ajelen aina kulmakarvani alapuolelta, koska tuuheina ne näyttävät niin törkeiltä. Jäljelle jäävä kulmakarvaviiva ei kuitenkaan näy vaaleutensa takia. Ilman kulmakarvoja näytän typerältä meikattuna, minua on aina haukuttu vaaleiden kulmakarvojen ja ripsien takia ja tiedostan itsekin olevani ruma ilman meikkiä.

Onko kellään muulla ollut samankaltaisia ongelmia ja löytyisikö keltään jotain ratkaisua asiaan? Toimivia vinkkejä kulmakarvojen nopeaan ja helppoon piirtämiseen?

Ihanteellisten kulmakarvojeni tulisi siis olla ylempänä kuin normaalit kulmakarvani, joten nyppiminen, kestovärjäys ja muut kosmetologin tekemät jutut tuskin tulevat kyseeseen. Kasvojenkohotus poistaisi puolet ongelmasta, mutta tuskin on ihan ajankohtaista. Tyyliini sopii piirretyn näköiset kulmat  mutta niiden piirtäminen on yhtä tuskaa ja on rajoittavaa, jos tarvitsee aina olla meikattuna.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat