YAZ - lumepillerit otettu, menkkoja ei näy

Vierailija

Otsikossa onkin jo tiivistettynä ongelmani, mutta selitänpäs vielä. Olen käyttänyt Yaz e-pillereitä jo lähes vuoden, eikä vastaavaa ole koskaan sattunut. Otin eilen (maanantaina) viimeisen lumepillerin, ja nyt tänään pitäisi aloittaa uusi pakkaus. Kuukautisista ei ole tietoakaan!

Tein jo raskaustestin, joka näytti negatiivista. En tiedä, uskallanko aloittaa uuden pakkauksen tänään, jos kuukautisia ei näy...

Onko kenellekään käynyt ikinä samoin?

 

PS. Voivatko antibiootit vaikuttaa kuukautiskiertoon? Söin juuri 5päivän ajan Trimopania, ja en keksi tähän nyt muutakaan selitystä.

Kommentit (1)

Vierailija
Vierailija

Otsikossa onkin jo tiivistettynä ongelmani, mutta selitänpäs vielä. Olen käyttänyt Yaz e-pillereitä jo lähes vuoden, eikä vastaavaa ole koskaan sattunut. Otin eilen (maanantaina) viimeisen lumepillerin, ja nyt tänään pitäisi aloittaa uusi pakkaus. Kuukautisista ei ole tietoakaan!

Tein jo raskaustestin, joka näytti negatiivista. En tiedä, uskallanko aloittaa uuden pakkauksen tänään, jos kuukautisia ei näy...

Onko kenellekään käynyt ikinä samoin?

 

PS. Voivatko antibiootit vaikuttaa kuukautiskiertoon? Söin juuri 5päivän ajan Trimopania, ja en keksi tähän nyt muutakaan selitystä.

Niin ja unohdin mainita, soitin jo kahteen eri terveyskeskukseen, joissa minua ei osattu neuvoa. Ehkäisyneuvolaan voi soittaa vasta huomenna, joten pyydän teitä vastaamaan, jos olette joskus kokeneet vastaavaa.

 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat