Saatko joka kerta orgasmin?

Vierailija

Selailin juuri yhtä vanhaa Cosmoa (elokuu 2012) ja siinä oli juttu "Totuus Cosmonaisten seksielämästä". Tehdyn kyselyn mukaan naisista vain 9 % sai orgasmin joka kerta, mikä hämmästytti itseäni suuresti. Eli miten on? Kuinka usein saat orgasmin harrastaessasi seksiä? Itse olen niitä onnekkaita, jotka saavat joka kerta, toisinaan jopa kahdesti.

Kommentit (2)

Vierailija

Se riippuu ihan siitä mitä seksiä harrastaa. Itsetyydytystä, sormetusta, suuseksiä, pelkkää yhdyntää vai useamman kombo. Ja kun on näistä kolmesta viimeisestä kyse, niin se riippuu miehestä, että kuinka paljon hän keskittyy minun nautintoon. Pelkässä yhdynnässä en ole koskaan tullut ilman mitään klitoriksen stimulointia. Sitten kun siihen klitorikseen keskittyy, niin tulen lähes aina jos se on miehen tavoitteena eli jos mies jatkaa esim. sitä sormetusta niin kauan, että se orgasmi tulee. Tuo "9 % saa orgasmin joka kerta" on aika monitulkintainen. Mitä tuossa sitten on meinattu? Joka yhdyntäkertaa vai joka mitä tahansa seksikertaa vai jotain muuta?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat