Työkokeilupaikka hakusessa

Vierailija

Olen ollut työtön nyt n. 6kk, olin pari kuukautta ennen joulua TE-toimiston työelämänvalmennuksessa. Nyt työkkäri hiillostaa niskaan, pitäisi saada töitä tai etsiä työkokeilupaikka. Valmistuin viime keväänä hotelli- ja ravintola-alalta mutta sen alan työt eivät kiinnostaa pätkääkään. Aion hakea amk:hon liiketaloutta lukemaan tämän kevään haussa. Työkokeilupaikan pitäisi kuulemma liittyä siihen..ja siihen mihin aion opiskeluja painottaa koulussa, jos pääsen sinne..Olen miettinyt talouspuolta kovastikin, mutten keksi paikkoja joista voisin kysyä työkokeilupaikkaa..kuulin että toinen hakija oli kysellyt tilitoimistoista, mutteivät tällä hetkellä kuulema ota kun on tilinpäätökset tms kesken. 

En edes tiedä haluanko talouspuolelle, se vain on yksivaihtoehto, enkä oikeastaan edes kunnolla tiedä missä tradenomit työskentelee valmistuttuaan. Yritin kysyä työkkäristä neuvoja paikkojen hakuun niin sieltä vaan hymistiin "että niiin...nyt pitää vaan kysellä niitä paikkoja.." No jaa-a, ei minkäänlaista vinkkiä voinut antaa ja ohjeistaa johonkin suuntaan.

Olisiko mitään vinkkejä mistä voisin kysyä, muita kuin tilitoimistoja? Tietysti kaupat sun muut on vaihtoehtona jos haluankin sille puolelle suuntautua..Eniten kiinnostaisi kuitenkin toimisto/sihteerityöt..

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat