E-pillereistä

Seuraa 
Liittynyt27.8.2012

Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta asiasta ja jos on niin mitä teitte ja miten kävi?

Ku unohin ottaa sunnuntaina ja maanantaina pillerit. Ja harrastettiin viimeks sunnuntaina seksiä, mutta käytettiin kondomia ja en muista harrastettiinko perjantaina tai lauantaina seksiä ilman kondomia. Soitin nyt lääkärille ja se sano että on hyvin pieni todennäkösyys että munasolu ois ehtiny irrota ja että tulisin raskaaks mutta kuitenki mahollisuus tämmöseen on... Niin onko teille koskaan käyny näin ja miten kävi?

Kommentit (3)

Vierailija

On käynyt. Itse unohdin ottaa yhden vaaleanpunaisen pillerin juuri ennen kuukautisia ja olimme harrastaneet sinä päivänä seksiä poikaystäväni kanssa. Seuraavana päivänä tajusin unohtaneeni yhden pillerin ja juoksin apteekkiin hakemaan jälkiehkäisyä. Menkat eivät tulleet lumepillereiden aikana. Kuitenkin seuraavien lumepillereiden aikaan ne tulivat, enkä tullut raskaaksi. HUH! :) Typerä unohdus. 

Vierailija

On käynyt. Itse unohdin kun olimme matkalla niin yhden pillerin ehkä 5pv ennen kuukautisia ja olimme harrastaneet seksiä sinä päivänä. Hain jälkiehkäisyn ja no minun kohdalla se ei toiminut. Tai luulin toimineen, koska kuukautiset tuli parikin kertaa, kunnes sain kuulla että vatsakivut ja väsymys johtui kokoajan siitä, että olin raskaana. Mutta lääkäri sano, että todella harvalle käynyt niin kuin minulle. /: Tein abortin silloin, koska olin vasta 15 vuotias. Nyt olen jo aikuinen ja ihan onnellinen siitä, että tein abortin, koska nyt on onnellisesti perhe lapsien kera :)

Toivottavasti olet hakenut jälkiehkäisyn ja ei ole käynyt mitään! Ja jatkossa muista pillerit ;)

Vierailija

On käynyt. Itse unohdin kun olimme matkalla niin yhden pillerin ehkä 5pv ennen kuukautisia ja olimme harrastaneet seksiä sinä päivänä. Hain jälkiehkäisyn ja no minun kohdalla se ei toiminut. Tai luulin toimineen, koska kuukautiset tuli parikin kertaa, kunnes sain kuulla että vatsakivut ja väsymys johtui kokoajan siitä, että olin raskaana. Mutta lääkäri sano, että todella harvalle käynyt niin kuin minulle. /: Tein abortin silloin, koska olin vasta 15 vuotias. Nyt olen jo aikuinen ja ihan onnellinen siitä, että tein abortin, koska nyt on onnellisesti perhe lapsien kera :)

Toivottavasti olet hakenut jälkiehkäisyn ja ei ole käynyt mitään! Ja jatkossa muista pillerit ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat