Hän oli täysin väärä minulle - miksi ero tuntuu silti pahalta?

Vierailija

Erosin juuri miehestä, jota tapailin neljä kuukautta. Alkuaika oli täydellistä ja treffimme saattoivat kestää kaksikin päivää putkeen: tuntui kun olisimme hetkessä luoneet oman maailmamme johon kuuluivat vain me kaksi. Jossain vaiheessa asiat alkoivat kuitenkin mennä huonompaan suuntaan: emme suudelleet enää yhtä paljon, seksissä vain hänen toiveillaan oli väliä, meillä ei ollut enää paljoakaan juteltavaa. Teimme lähinnä asioita joita hän halusi tehdä. Hän ei päästänyt minua lähelle henkisesti eikä fyysisesti. Hän oli muutenkin erittäin epätäydellinen: hänellä oli aspergerin syndrooma, huonot hampaat, lähes aina samat vaatteet, huonot käytöstavat...Harkitsin suhteen lopettamista jo aikaisemmin, mutta halusin antaa meille uuden mahdollisuuden, kerta toisensa jälkeen, vaikka etäisyys välillämme tuntui pahalta (ehkä vielä elättelin toivoa, että kaikki voisi olla niin kuin alkuaikoina, kuka tietää). Viime viikolla tapasimme viimeistä kertaa ja hän sanoi, että meillä ei vain ole tarpeeksi yhteistä, mistä olin täysin samaa mieltä ja tuntui kun taakka olisi pudonnut harteilta. Silti ero tuntuu kamalalta, en pysty syömään enkä saa unta. Ketään muuta ollut vastaavassa tilanteessa? Miksi jopa epäsopivasta kumppanista on niin vaikeaa päästää irti?

Kommentit (2)

Vierailija

Ehkä jäit haikailemaan alkuaikojen perään, kuten itsekin sanoit. Vaikka tajusit, että hän on väärä sinulle, toivot varmaan silti, että kaikki olisi vielä niin kuin aluksi. Mielestäni jo hänen epätäydellisyytensä huomaaminen oli askel oikeaan suuntaan. Alkuhuuman jälkeen tajusit, että suhteenne arki ei ole yhtä ruusuista. Voi olla silti vaikea myöntää, että hyvät ajat olisivat lopullisesti taakse jäänyttä elämää. Ehkä kaipaat todellisuudessa enemmän sitä ihanaa alkuaikaa kuin itse miestä? Voimia sinulle eron käsittelemisessä!

Vierailija

Itsekin kaipailen eksäni perään..Vaikka tiesin ettei hän ollut se oikea minulle. Oikeastaan hän oli aikamoinen kusipää jos seurassamme oli muita, mutta kun olimme kaksin hän oli ihana. Pistin kuitenkin juttumme poikki koska en halunnut saada sydänsuruja (jätkä kun oli aikamoinen pelimies). No eipä aikaakaan kun jätkä hehkutteli uutta naistaan fbssä. Näin sitten häntä samaisena vklpna ja hän oli kuin olisimme vielä yhdessä ja sanoin ettei sellainen käytös käy päinsä. Ei hän voi halailla yms kun hänellä on uusi mimmi, mutta hän sanoi että pisti suhteen poikki! Kaksi päivää suhteessa ja pistää poikki..ei voi muuta sanoa kuin että pelimies parhaimmasta päästä. Silti sydän hyppäsi kurkkuun kun näin häntä eikä siinä ole mtn järkeä koska hän kohteli minua niin huonosti..mutta kaippa se on sitä että kun johonkuhun ihastuu ja vaikka tietää ettei se ole se oikea sinulle niin on vaikea päästää irti. Mutta miehiä on maailma pullollaan ja kyllä se oma kulta vielä jostain löytyy!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat