Kotona sokerointi! Apua!

Vierailija

Eli kun yritän sokerointia kototan, siitä ei tule mitään!

haluasin sokeroida bikinirajat ja intiimialueen karvat. Normaalisti sheivaan, mutta ainainen sänki ärsyttää. Olen nyt 5 kertaa yrittänyt alapään sokerointia, ja eihän siitä tule mitään.

Haluaisn kaikki karvat pois, häpyhuulista ja kaikkialta. 

ensinnäkään samaa kohtaa täytyy monta kertaa vetää sokerilla kun kaikki ei lähde kerralla. Vaikka massa on ihan hyvää. Jos laittaa enemmän vettä niin sitten sillä ei saa tehtyä mitään kun jää käsiin kiinni niin kovin.

toiseksi vasemmalta puolelta on vaikea laittaa kun ei osaa vasemmalla kädellä sokeroida ja oikea käsi ei taivu. 

Ja kovan tunnin ahertamisen jälkeen huomaat että olet saanut vasta ulompia karvoja pois, ja massa on jo lämmennyt niin ettei voi enää jatkaa.

miten ihmeessä tämäsataisi hoidettua kunnialla kotiin? (Ja homma on melko kivuliasta kun ollaan lähempänä intiimi aluetta. bikinirajat saa hyvin, mutta muuhun hommaan tää sokerointi ei yllä onnistu.

js joku osaa niin kertokaa miten saan kaiken pois???

Menisin ammattilaiselle mutta näin pienellä paikkakunnalla on vain yksi ja hän tekee vain bikinirajojen sokerontia. Ei brasseja tai muita....

Kommentit (10)

Vierailija

No mä saan kyllä sokeroinnin toimimaan hyvin silloin kun massa on onnistunut. Mutta valitettavasti se mulla usein epäonnistuu ja sitten ei kyllä tule mistään mitään jos vähänkin on joku mennyt pieleen valmistuksessa.

Kyllä siinä aikaa menee. Varmaan joku tunti et saa posliiniks. En sitten tiedä mikä sulla on menny pieleen. Oletko katsonut videoita, missä demonstroidaan sitä käyttöä? Että miten pitää vetää ja millaista massan pitää olla. Mun ei ainakaan tarvitse useampaa kertaa vetää samasta kohtaa paitsi jos massa on epäonnistunut. Jos siitä on tullut liian löysää, niin se ei tartu karvoihin kunnolla mutta käsiin kyllä. Mutta jos se ei jää sulla käsiin kiinni ja pystyt vetelemään kymmeniä kertoja samalla möykyllä ennen kuin se rupeaa tarttumaan pahasti käsiin, niin ei vaikuta siltä, että se liian löysää olisi.

Voisitko kuvailla tarkemmin niin ehkä voisin auttaa paremmin :)

Vierailija

Ostan siis massan kaupasta. Ja netistä katsottu monta eri videota miten pitäisi niin yksinkertaista olla... :/ prettystä tilasin ja sielläkin oli video aiheesta. Tiedä sitten oliskos ma tekemä massa parempaa.

mut joo tunnin verran sillä saa vedettyä, sitten se massa lämpiää niin että jää joka paikkaan vaan kiinni.

Vierailija

Aika jännä että se noin kauan toimii hyvänä, itse tekemääni joudun ottamaan uuden palan ehkä 10 minuutin välein. Mut sehän kuulostaa vaan hyvältä. Kai. :D Minkä merkkistä se on? Itse ostin kerran purkin, kun ajattelin että olisi helpompaa, kuitenkin itse tekemisessä on vaivaa ja riski, että epäonnistuu. Mutta se ostamani purkki oli ihan katastrofi, 15 euroa meni hukkaan. Lämmitin sitä vesihauteessa niinkuin käskettiin, kansi päällä, mutta massa meni ihan kivikovaksi parin lämmityksen jälkeen. Jouduin heittämään siis melkein koko purkin roskiin. Lähetin sitten sähköpostia siitä valmistajalle ja lupasivat lähettää lohdutukseksi näytepussin niiden toista sokerimassaa, mutta en sitä koskaan saanut. Seuraavalla kerralla kun haluan säästää vaivaa, menen ammattilaiselle sokeroitavaksi. Vaikka se on kalliimpaa, niin ainakin tietää, ettei rahat mene hukkaan...

Vierailija

Easy beauty merkkistä vartalosokeria.

se ei vaan tartu mun karvoihin.

mäkn entisin ammattilaiselle mutta missään lähipaikkakunnilla ei tehdä muutakuin bikinirajoja.

Vierailija

Joo noi valmis massat ei toimi yhtään. jos joku tietää hyvän reseptin ni vois kertoo selkeet ohjeet miten massa valmistetaan. Ja pitääkö itse tekemää massaa myös venytellä sormissa?

ja ohjeessa ett käytättekö oikeita mittoja kuten ruokalusikka mitta vai käytättekö ruokalusikkaa mittana??

Vierailija

4 dl sokeria, 0,5 dl vettä, 0,5 dl sitruunamehua. Keitetään tyyliin 12-15 minuuttia kunnes neste muuttaa väriä hieman ruskeammaksi. Sokerimassan onnistuminen riippuu aineiden oikeista määrästä (kannattaa siis mitata tarkasti) ja vielä enemmän siitä keittoajasta. Minulla massa on useat kerrat epäonnistunut kun olen keittänyt liian vähän tai liian kauan. Se arviointi on pirun vaikeeta :/ Massan käyttö on ihan sama kuin kaupan massojen, samaa litkua se on.

Vierailija

Sitä voi säilyttää missä haluaa. Itse säilytän tupperwaressa huoneenlämmössä. Jos meinaat että pitääkö se kaikki heti käyttää, niin ei.

Vierailija

Miten saatte häpyhuulista ja peppuvaosta itse poistettua karvat? Peppuvakoa kun yritin en saanut nykäistyä sitä massaa pois sieltä ja puolet jäi sinne. ja miten saatte häpyhuulet kun en oikein tiedä miten sen ihon saisi kireäksi. kokeilin melko läheltä häpyhuulia ja massa jäi taas kiinni ja häpyhuuleni iho repeytyi samalla vähän :/ vinkkejä ja ohjeita kiitos

Vierailija
Vierailija

Miten saatte häpyhuulista ja peppuvaosta itse poistettua karvat? Peppuvakoa kun yritin en saanut nykäistyä sitä massaa pois sieltä ja puolet jäi sinne. ja miten saatte häpyhuulet kun en oikein tiedä miten sen ihon saisi kireäksi. kokeilin melko läheltä häpyhuulia ja massa jäi taas kiinni ja häpyhuuleni iho repeytyi samalla vähän :/ vinkkejä ja ohjeita kiitos

Auts! Mulla ei noissa alueissa ole pahoja ongelmia ollut, eikä koskaan oo iho mennyt mistään rikki. Peppuun ei itse nää, mutta se iho on siellä aika ongelmaton. Ensin pitää vaan sormilla tunnustella, missä karvoja on ja venyttää sitten toisella kädellä ihoa vähän, että se on tasaisesti. Vaikein kohta mulle on häpyhuulien ihan alaraja, siinä mistä väliliha alkaa. Kun sinne ei oikein nää ja iho on löysä ja kostea. Häpyhuulten sisäpuolta ei mitenkään saa kuivaksi, se on vähän ongelmallista. Itselläni ei talkkia ole, mutta kuvittelen että se auttaisi. Tietenkin paikkoihin mihin ei itse nää, voi pyytää poikaystävältä apua, jos sellainen on.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat