Miten tuttavuudesta eteenpäin?

Vierailija

Noniiin, nyt ollaan siis niin "hyvä tyyppi"- sarakkeessa, ettei mitään rajaa. Tutustuin siis viikonloppuna opiskelukaveriin ja ihastuin ihan heti - hän on niin symppis ja ystävällinen kaikille - myös minulle. Lisäks vielä söpö ja hymy saa kyllä sydämen sulamaan. En ole edes varma seurusteleeko hän, mutta ihme, jos ei. Ollaan sen jälkeen juteltu facebookissa ja viikonlopunkin aikana livenä kävelty esim. samaa matkaa jne pientä. Ongelmana on kuitenkin, että miten saisin vaivhkaa ujutettua tyypin tajuntaan, että oon kiinnostunut myös muuten kuin kaverina. Olenko ollut nyt liian ystävällinen vai mitä? 

Normaalisti en uskalla edes puhua ihastuksilleni, mutta hänen kanssaan juttu luistaa, vaikka hymyilenkin typerästi posket punottaen, niin että kaikki varmaan huomaa kilometrien päähän.. -.- Ongelmana on siis, etten osaa olla viekotteleva tai flirttailla. Ollaan näkemässä tässä viikolla ja silloin ajattelin näyttää hyvältä - meikata vähän ja jotenkin olla naisellisempi tai sillei. Onko vinkkejä?

Kommentit (2)

Vierailija

No ehdottomasti panostat just ulkonäköön, kun näette, vähän enemmän. Ja jos siusta tuntuu vaikeelta flirttailla sanoilla, ni muista, että koskettamallaki voi! Ei siis mitää kourimista :D Vaa siis, että vaikka hipaiset välillä huomaamattomasti käsivartta tai jos tää mies sinuu kiusaa jostai asiasta, ni läppäset kevyesti samalla nauraen polvelle tai kätee tai mihi yllät. 

Vierailija

Ookeij, eilen yritin tehdä juuri niin ja ainakin hymystä päätellen hänellä oli kivaa, kun juttelimme bileissä. Paikalla oli siis paljon muitakin ja jotenkin seurassa olen vielä ujompi, koska en halua muiden huomaavan ihastumistani. Kun lähdin, hän tuli vielä halaamaan.. : ))) ehkä se siis tästä etenee! En uskalla olla liian tyrkky, mutta toisaalta pitäisi jotenkin antaa ymmärtää kiinnostuminen romanttisessa mielessä. apuva! : D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat