Kosto säädölle parhaan kaverin kautta

Vierailija

Eli siis mulla on tällänen tilanne et tapailin yhen miehenkaa kuukausi sitte kunnes mies ei nää halunnut tavata ja syytä ei siihen sanonut. Emme päätyneet sänkyyn asti. Nyt sitten saatiin kaverin kans idea että kostan tälle kyseisele miehele sen parhaan kaverin avulla. Lisäsin sit sen parhaan kaverin facebookissa kaveriks ja lauantaina alettii juttelee ja päädyin sen tykö kattoo leffaa, no päädyttii sit harrastaan seksiä mikä mulla oli päämääräänäki (kostomielessähä sinne lähin). No sit se sano jossai vaiheessa et tästä ei sitte puhuta.. Siinä sit aattelin et tää ny oli ihan turhaa. Seuraavana aamuna tää mies vei sit mut kotia, mut tunnin päästä haki mut jo takas ja mentii uuestaa sänkyyn ja viel 2 kertaa! No sovittii sit et nähään 2 viikon päästä ku se tulee armeijasta lomille.. No nyt sit se sano että kertoo tälle mun ex säädölle meistä jossai vaiheessa. Eli siis tää mies nyt haluis jotai vakavempaaki ilmeisesti, mut mää nyt vaa lähinnä tahon viedä tän koston loppuu.. eli siis tapailla siihe asti et tää mun ex säätö saa tietää. Kyl tää mies on mukava ja sillai mut en tiä, nyt vaa haluun toistaseks ainaki viettää villiä sinkkuelämää :D

Onko kukaa muu joutunu samankaltaseen tilanteesee?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

jos nyt vaan varmistat jotenki et se saa tietää tosta ja lopetat homman tohon. teet tosi kusipäisesti tota toista jätkää kohtaan, sähän oot pahempi kun toi kelle oot kostamassa... :D

Vierailija

No tää on aika ilkeesti nyt tolle sen parhaalle kaverille.. Määkö oli saanu siitä sellasen kuvan et se on kauhee pelimies(siitä tää ideaki sit tuli), mut olin pikkasen väärässä... 

Vierailija

Alennuit vielä alemmalle tasolle kuin tämä sinun ex-säätösi. Lapsellista käytöstä. Aiheutat teollasi vain mielipahaa myös tälle miehelle kenen kanssa olet mennyt sänkyyn, kun aikeesi paljastuvat. 

Vierailija

Minäkin olen ollut koston välikappaleena. Ei kivalta tuntunut. Poikaystävääni petin suutelemalla tätä tyyppiä, hän siis ilmeisesti yritti kostaa kaverilleni saamalla minut sänkyyn. Onneksi en ollut niin tyhmä, että olisin sen tehnyt.

Kyllä sua varmaan kaduttaa jälkeenpäin...

Vierailija

Mua kaduttaa jo nyt! On nimittäi päivän aikana tullu melko paljo asioit esile.. Ja siksi pidänki huolen et mun kaverin lisäks kukaa ei saa tietää et se oli vaan kostoa!

Bina
Seuraa 
Liittynyt19.7.2012

Sun kosto aikeesi on aika huono, koska sä vaan satutat toista ihmistä. Jos sillä on aitoja tunteja sua kohtaan? Ootsä mietinyt sitä? Kosta vaikka pukeutumalla seksikäästi? Ja sitten tää "seksikumpanis" haluukin vakavaa suhdeta ja esittelee sua tyttöystävänä. Tää on aika kosto jo tarpeeks, ett oot pukeutunut seksikäästi ja viellä sen parasystävän pokkasit. Mutta ooo vaan varovainen, ettei tää tyypi käyttä sua hyväks, muuten oot ite satutanut itsees. Suunitelma C, jos A ja  B ei toimi

Vierailija

Me ollaa 2 viikon päästä lähdössä ulos porukalla, mää mun kaveri ja tää sen paraskaveri sekä niien yhteisiä kavereita. tietenkää tää ketä oon aiemmin tapaillu ei tuu mukaa, mut voin kuvitella ku se saa tietää kui sitä ärsyttää. Ja todellaki aattelin lähteä shoppailee ihan sitä iltaa varte ;)

Vierailija

Eli teet juuri saman tälle mies raukalle, kuin sinun "eksäsi" teki sinulle? Oletko aivan täysin vajaa vai ihan vaan pikku teini? 

Ps. Keksin jo syyn miksi tämä mies ei enää halunnut tavata sinua, entä muut?

Vierailija

Miksi kuvittelet, että mies on tehnyt jotenkin väärin kun ei halunnut olla enää tekemisissä kanssasi? Ehkä et vain enää kiinnostanut häntä ja elämä jatkuu. Kyllä kulututat elämäsi hyvin jos alat kostamaan jokaisen pikku säädön josta ei sitten tullutkaan vuosisadan rakkasutarinaa. Sellaista on deittalilu ja todella toivon, että olet vasta pikku teini ja kasvat vielä ymmärtämään miten tämä maailma toimii. 

Vierailija

juttuhan siis meni nii et mies itse ehdotti tapaamisia! ja asuttii eripaikkakunnilla vielä tuolloin.. olin vasta muuttamassa tälle paikkakunnalle missä mies asuu. mies sit halus mut luokseen ja tulin sitä varten tänne paikkakunnalle.. ekaks yöks menin mun kaverin tykö ja oli puhetta että nähdää seuraavana päivänä, kunnes mies ilmottaa että ei tahdokkaa nähdä. tulin siis vain tän miehen takia tänne paikkakunnalle ja sit hän päättää tehdä nuin! oon sen verran kostaja tyyppiä et kyl tää mun mielestä ansaitsee kostonsa. ja nythän siis tapailen tätä sen parasta kaveria :) aluksi kostomielessä, mut en enää.. 

Vierailija

Vois vähän iteki ajatella, ennen kuin jonkun uuden säädön takia lähtee muuttamaan toiselle paikkakunnalle. Turha syyttää miestä omasta tyhmyydestä. En voi käsittää miten olet vieläkin tämän koston välikappaleen kanssa. Jos hän saa tietää mistä suhteenne alkoi, hän varmaan kostaa samalla mitalla sulle. Toivottavasti saakin tietää, koska sen sinä ansaitsisit :)

Vierailija

en siis tämän miehen takia sillo tänne muuttanut vaa olin jo muuttamassa ;) tulin vaa käymää täällä tän miehen takia. Mielipiteitä on monenlaisia :) Mut kaikki tekee ratkasunsa niiku parhaaks näkee ;)

Vierailija

Hiton paha kostoyritys, ookko miettiny et tämä kenen kanssa nyt kostat sille exälles on ihan viaton koko juttuun ja miten paljon hän suuttuu kun koko juttu selviää. Mietihän muitakin kuin itseäsi !

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat