Ihonhoitotuote, josta et luopuisi?

Sivut

Kommentit (18)

OulunTyttö
Seuraa 
Liittynyt24.2.2011

Kyllä se on Proactiv sarja. Jossa on kuorintavoide, kasvovesi ja sitten voide. En ole kauan sitä käyttänyt, ja vaikka iho on hyvässä kunnossa ni silti käytän. Tullee yksikin finni, ni pari päivää käytän ni lähtee poies. Oon ollu tuohon kyllä niin tyytyväinen(: Ja kaikillaha iho reagoi eritavalla tuotteisiin, mut silti suosittelen kokeilemaan tuota(:

Vierailija

moni tuote on sellanen josta en luopuisi, mutta jos kysytään sellaista, joka kulkee aina mukana niin se on nivean käsivoidetuubi tai carmexin huulirasvapurkki.

Vierailija

Labellon huulirasva!! Ainoa, joka toimii mulle ja kosteuttaa huulia tarpeeksi. Toinen olisi Neutrogenan Visibly clear oil free facial wash :) Se kyllä kuivattaa ihoa aika lailla, mutta jälleen ainoa tuote, joka toimii mun kasvoille.

Vierailija

Vauvan kosteuspyyhkeet. Ei turhia kemikaaleja ja meikitkin lähtee todella hyvin pois parilla pyyhkeellä. Ajavat saman asian kuin kalliit meikinpoitopyyhkeet, mutta paketissa on 10 kertaa enemmän ja maksaa 10 kertaa vähemmän. Kosteuttaa myös ihanasti kesäkuumalla, täydellinen herkälle iholle ja kulkeutuu helposti mukana.

Vierailija

Freemanin Granaattiomenan hajuinen sokerikuorinta-aine. Tuubi ei maksa paljoa, ja kestää kauan! Toinen on saman valmistajan kasvojenpuhdistusgeeli. Kuivattaa kyllä naamaa, sillä sisältää salisyylihappoa, mutta toimii!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat