Miehen kalsarit

Vierailija

Olen miettinyt tällaista asiaa, että onko normaalia, että miehet pitävät pitkään samoja kalsareita päällään? Näin naisena olen tottunut ajatukseen, että alusvaatteet vaihdetaan päivittäin. Kuitenkin poikaystävälläni on inhottava tapa, että hän saattaa pitää jopa viikon (!?) samoja kalsareita päällään. Muuten hän on kyllä siisti ja käy päivittäin suihkussa, mutta vetää samat kalsarit jalkaansa. Onko tämä ihan yleinen juttu, että miehet pitävät samoja kalsareita pitkän ajan putkeen, vai onko poikaystäväni vain epäsiisti tapaus? Olen saanut hänet sen verran muuttamaan tapaansa, että nyt hän vaihtaa pari kertaa viikossa housujaan.

Kommentit (10)

Vierailija

Jaa-a. Ainakin minun mieheni vaihtaa lähes joka päivä kalsarit, mutta samat sukat saattavat olla viikonkin jalassa. Ehkä jotkut miehet eivät vaan pidä, niin suurena asiana tuota vaatteiden vaihtamattomuutta ja se ei heitä häiritse.

Vierailija

Munki poikaystävällä oli tapana käyttää samoja kalsareita useita päiviä. En koskaan huomauttanut asiasta eikä se oikeastaan häirinnytkään. Joskus tuli sitten ostettua hänelle uusia boksereita (ihan huvin vuoksi, ei liittynyt mitenkään siihen että hän olisi pitänyt vanhoja liian kauan) ja nykyään vaihtaa lähes joka päivä :D jos tuo sua oikeesti häiritsee niin kannattaa kokeilla, kivempaa katsottavaa sullekin (;

Vierailija

En poikaystävästäni tiedä, mutta itse vaihdan alkkareita ja sukkia vasta kun ne on likaiset. Alkkareita yleensä joutuu vaihtaan päivittäin, koska valkovuoto on runsasta, mutta sukkia saatan pitää viikkoja talvisin, kun silloin jalat ei hikoa. Sama se on farkuissakin, ei ne hikoa, joten ei tartte viikkoihin pestä. Kun ei pojilla ole mitään naisten valkovuotoon verrattavaa, niin en näe syytä vaihtaa joka päivä, jos ei ole hikoillut. Mutta kerran viikossa on vähän ällöttävän kuuloista, koska kyllä siinä ajassa ne likaantuu.

Vierailija

No kyllähän se nyt kuuluu ihan perus intiimialueen hygieniaan että ne alusvaatteet vaihdetaan päivittäin. Kuulostaa erittäin oksettavalta, että kerran viikossa vaan vaihtais. Minunkin poikaystävä ihan joka päivä vaihtaa sekä ne sukat, että bokserit ja paidan ja käy suihkussa. 

Vierailija
Vierailija

No kyllähän se nyt kuuluu ihan perus intiimialueen hygieniaan että ne alusvaatteet vaihdetaan päivittäin. Kuulostaa erittäin oksettavalta, että kerran viikossa vaan vaihtais. Minunkin poikaystävä ihan joka päivä vaihtaa sekä ne sukat, että bokserit ja paidan ja käy suihkussa. 

Sama homma meillä. Kyllä ne alusvaatteet vaihtuu jokakerta, kun suihkussa käy. Se kuuluu niin miehillä kun naisillakin perus hygieenisyyteen.

Vierailija

Hyi helvetti! Meitä miehiä tuntuu olevan niiin moneen eri junaan kuin olla ja voi. Itse vaihdan käytännössä päivittäin silloin kun käyn saunassa tai suihkussa.

Vierailija

Itsellä vaihto on 2-3 päivän välein. Jos tulee tehtyä jotakin jossa hikoaa niin menevät sen jälkeen luonnollisesti myös vaihtoon. Tosin urheilua ja lenkkeilyä varten on omat bokserit (tukevat paremmin) jotka vaihdetaan liikuntasuoritusta varten jalkaan, ja käytetään muutaman kerran (n. 2-3 liikunta-kertaa eli n. 1vk ajan). Suihkussa tulee käytyä päivittäin, eli nuo "arki-bokserit" eivät kyllä niin nopsasti likaannu. Toki jos baariin/juhliin ollaan menossa, niin taas vaihto. Yleensä taas jotkut mukavammat/paremman näköiset.

ntissä tuli tosin pitkiäkin aikoja metsässä käytettyä samoja alusvaatteita. Ongelmana siellä oli, että vaikka kuinka olisit varannut niitä mukaan niin ne loppuvat kesken. Metsässä rymytessä hikoaa, eli parhaimmasa tapauksessa niitä olisi piänyt vaihtaa 3-5kertaa vuorokaudessa. Kaippa se jää sitten joillekin päälle.

Henne
Seuraa 
Liittynyt28.1.2011

Oma avomies vaihtaa aina suihkun jälkeen (eli joka päivä) sekä sukat että bokserit. Jos asia vaivaa paljon, niin puhu siitä ja osta vaikka jotkut kivat lahjaksi, tosiaan silmän iloa itsellekin ;)

Vierailija

Mun avokki pitää samoja sukkia ja kalsareita vajaan viikon. Sillä on kylläkin erikseen urheilukalsareita, mitkä se laittaa pyykkiin treenien jälkeen. Mutta normaalissa arkikäytössä olevat kalsarit kuulemma pysyvät ainakin puolisen viikkoa käyttökelpoisina, kun ravistaa vessakäynnillä viimeiset tipat pönttöön kalsareitten sijaan :DD hyhhyh :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat