Xenias dat bloggaajalla uusi mies?

Vierailija

Hei tietääkö joku, onko Xenias day bloggaajalla uusi mies? Lomakuvista päätellen ainakin on?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Olipas nopeasti toivuttu erosta, kun on jo uuden miehen kanssa yhteisellä lomamatkalla! Tää kyllä kertoo sen, että toi mies on ollut kuviossa jo J:n aikaan...

Vierailija

Haha, voi teitä! Pitäisköhän kuitenkin hankkia se oma elämä? :)) Vaikka onhan tällaset spekulaatiot kyllä aina hulvatonta luettavaa. :D

Vierailija

Munkin mielestä ei ihan noin nopeesti vaan mennä "uuden" kanssa lomailemaan.. aikas nopeet käänteet on, ihan vaan kun peilaan mun tuttavapiiriin. Niin ja huomas kanssa postauksissa, että katosivat kaikki viittaukset ja  yms jutut poikaystävään ihan kokonaan jo aika kauan sitten,  niin jo siitäkin tiesi. Muuten kyllä ihan huippukiva blogi ja tykkään Xenian persoonallisuudesta ja iloisuudesta.

Vierailija

Ei kyllä anna itsestään kovinkaan hyvää kuvaa, jos hyppää omien sanojensa mukaan pitkästä ja vakavasta suhteesta välittömästi toiseen. Pitäs ne erokuviot käydä ihan rauhassa läpi!

Ihmettelen enemmän sitä, että tapaa uuden miehen ja lähtee sen kanssa muutaman viikon tapailun jälkeen lomamatkalle? :D Ei tulis ensimmäisenä mieleen lähtee reissuun tuntemattoman henkilön kanssa. 

Ihan varmasti on tää uus mies ollut jo kuviossa, kun on "seurustellut" J:n kanssa.

Vierailija

Ehkäpä tää Xenia tarvis nyt tähän vaiheeseen sen perinteisen laastarisuhteen ja kainalon mikä lohduttaa? Onko siinä sit jotain väärää? :D 

Vierailija

Voi herranjumala te ihmiset olette surullisia. Ymmärrättekö yhtään, että te ette voi tietää toisen elämästä tai parisuhteesta yhtään mitään? Ei edes ystävät ja lähipiiri yleensä tiedä kaikkea pariskunnan erosta, joten miten kuvittelette, että te voisitte tietää. Ainoastaan pariskunta itse tietää miksi on erottu ja missä merkeissä. Ei todellakaan ole outoa lähteä lomamatkalle uuden kanssa varsinkaan jos ero on tapahtunut sopuisissa merkeissä ja molemmat jatkavat elämäänsä eteenpäin. Joskus kauan seurustelleet ihmiset (varsinkin nuoret) vain kasvavat erilleen ja tajuavat yhtäkkiä, että eivät he enää ole niitä samoja ihmisiä kuin olivat seurustelun alussa. Ei aina kyse ole siitä, että toinen olisi muuttunut vaan juurikin siitä, että tajuat itse muuttuneesi ja kasvaneesi erilaiseksi ihmiseksi. Surullista, että viitsitte käyttää energiaanne siihen, että aiheutatte toiselle nimettömänä mielipahaa.

Satunnaisesti seurailen Xenian blogia ja toivon hänelle kaikkea hyvää mahdolliseen uuteen suhteeseensa ja elämään yleensä.

Vierailija

Ei munkaan mielestä anna itsestään hyvää kuvaa, ja turha valittaa, kun kerran laittaa elämänsä noin vapaaehtoisesti esille, suurin osa ihmisistä ei laita.

Jotenkin vaan tuli huono fiilis koko tosta jutusta, kun noin nopeesti uuden kanssa matkoilla jne. Tää voi olla tän  blogin voittokulun loppu. Eikä millään pahaalla, vaan realistisesti. Henkilökohtaisesti toivon hänelle kaikkea hyvää, mutta ihmiset kaipaa esikuvia, eikä..............

Vierailija

Mun mielestä sen blogi antaa aika huonon kuvan siitä. Yhtä shoppaamista. Milloin kaikkea edes ehtii käyttää? Kaikkea pitää ostaa koko ajan lisää laukkuja, kenkiä, koruja, kelloja, tukkaa, ripsiä, takkeja, meikkejä ja matkoja. Tuntuu pahalta, että mikään ei riitä.

Vierailija

En jaksa ymmärtää miksi jokaisen eron pitäisi mennä samallalailla, tietyn kaavan mukaan. Ei todellakaan ole vain yhtä tapaa erota ja selvitä siitä, se on jokaisen oma asia ja jokainen sen käsittelee parhaaksi katsomallaan tavalla. Ymmärrys ei myöskään liity siihen miten jaksatte väitellä pettämisestä yms, kuinka moni teistä kuuluu hänen lähipiiriinsä? Voin kertoa niille jotka ei vielä jostain syystä sitä tiedä,että päättyvästä suhteesta ei ole kaikkea olennaista tietoa arvosteluun kuin aivan lähipiirillä jos heilläkään. Sen ulkopuolelle jäävät tietävät vain palasia, joiden perusteella on turha vetää omia johtopäätöksiä. Xenian eroa en todellakaan ala spekuloimaan kun ei tarpeeksi kiinnosta, uskon hänen sanomaansa että mitään draamaa ei liittynyt eroon. Ja viittauksista J:hin tuli kyllä ihan viimetippaan asti että en ymmärrä mistä te näitä juttuja revitte :--D Ja jos Xenia itse olisi kokenut epäsopivaksi esitellä uusi mies tässä välissä, niin miksi ihmeessä se olisi esitellyt sen sitten. Myös niillä bloggaajilla on se yksityiselämä, ja Xenia ei sitä kuitenkaan hehkuta alvariinsa. Se nyt vaan olisi hassua lukijoille, jos pientä tilannekatsausta syvemmälle ei tulisi sillontällön, eikä monen kuukauden jälkeen ole hassua tapailla uutta miestä, varsinkaan jos kaksi ihmistä ovat kasvaneet erilleen, minkä käsityksen blogista on saanut. Jokainen ei tarvitse vuotta, kahta toipuakseen erosta, ja eron toisen osapuolen tekemisethän jäävät teiltä täysin pimentoon. Joten järki nyt käteen oikeasti, myös noissa shoppailukommenteissa...vaikka bloggareiden kerskakulutus menee joskus hieman yli, se kuitenkin on se niiden työ.  Xenia ei edes ole näistä pahin. Kiitos ja aamen.

Vierailija
Vierailija

Mietin tuossa, että jos iso määrä lukijoista lopettas sen xenian blogin lukemisen (rupeis boigottiin) niin loppus silläkin rahat.

Miksi??

Vierailija
Vierailija

Mietin tuossa, että jos iso määrä lukijoista lopettas sen xenian blogin lukemisen (rupeis boigottiin) niin loppus silläkin rahat.

Mä oon lopettanut Xenian blogin lukemisen tän vuoden alusta... ei nappaa niin ei nappaa. Löysin muuta luettavaa :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat